ik heb de fles dr brown, en daar straks al friso comfort gegeven, hij doet er erg lang over, zeker een half uur, en dan bij het laatste is ie al helemaal uitgeput, dus heb ik ook het gaatje iets groter gemaakt met een naald, straks maar weer proberen, en nu maar hopen dat de krampjes ook minder worden, want hij heeft er wel zo veel last van, hoe lang kan het eigenlijk duren tot ik resultaat kan merken?
Even een vraagje die omneo is ook voor baby,s die spugen toch?. Mijn dochtertje heeft geen last van haar ontlasting maar wel van spugen en idd zuur ruiken en vaak mondjes terug geven en boerd ook slecht. Zelf doe ik bij de voeding jpm door de voeding maar idd het word erg dik aan het einde van de fles. Al een speen groter gemaakt ging te snel dus nu nog de drie standen speen, maar misschien toch een andere speen gaan gebruiken. Maar na deze reacties gelezen te hebben denk ik dat ik ook over gaat naar de omneo. Voor het spugen dan. Scheelt ook steeds om de voeding dikker te maken. dochtertje is 6 weken en 2 dagen oud!