Gulzig....

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Jeal, 30 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeal

Jeal Actief lid

2 mrt 2009
    305
    0
    0
    Mijn dochter (3 weken oud) drinkt zo ontzettend gulzig haar fles leeg. Ze doet ongeveer 5 minuten over 100 cc. Hierdoor spuugt ze elke keer na de voeding steeds mondjes vol weer uit en heeft ze steevast na elke voeding de hik.

We zijn al overgestapt van fles. Eerst gebruikten we de Avent flessen en nu Difrax flessen.

Heeft iemand tips???

2. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Tussentijds stoppen om haar even te laten boeren. Dan kan de melk ook goed zakken. Of tussentijds even een speen geven.

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Je kunt een speen kopen voor de difrax fles voor gulzige baby's.
    Je kan ook wat nutriton bij de fles toevoegen, dit maakt de voeding iets dikker, waardoor drinken moeilijker gaat.

Onze eerste dronk ook erg snel, maar zij had nooit last van spugen daarna.

4. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Wij gebruiken idd ook nutriton. Maar mijn zoontje dronk juist gulzig uit de difrax en heeft nu de dr brown... Ideaal, ook bij krampen!!!

5. Jeal

Jeal Actief lid

2 mrt 2009
    305
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties. We proberen nu al een aantal dagen om tijdens het voeden even een pauze in te lassen en haar even te laten boeren. De ene keer heeft dit effect en de andere keer niet. Net heeft ze alles er weer onder gespuugd....
    Ik zit te denken om maar een pak Nutriton te kopen. Is dat gewoon te vermengen met voeding van het kruitvat? Of moet dat speciaal met Nutrilonvoeding?

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Kun je gewoon met iedere voeding mengen.

7. Jeal

Jeal Actief lid

2 mrt 2009
    305
    0
    0
    heb haar net het eerste flesje met nutriton gegeven (100 cc met 2 schepjes) tot nu toe nog niet gespuugd!!!

8. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

super!Hopelijk blijft het zo goed gaan.
    Bij ons raakte mijn dochter giga aan de diaree met nutriton, maar sommigen raken juist weer verstopt en weer anderen merken geen verandering.

9. Jeal

Jeal Actief lid

2 mrt 2009
    305
    0
    0
    Tot nu toe nog na geen enkele voeding gespuugd!!!! Ook aan de ontlasting merk ik nog geen verschil, maar misschien dat dat nog komt....

10. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.867
    9.380
    113
    Gelderland
    hier was de oplossing de Tomme tippee fles gebruiken! Met de difrax fles binnen 10 min op en met de tommee tippee 20 min. Tegen het spugen 1 schepje nutriton door de fles.

11. Jeal

Jeal Actief lid

2 mrt 2009
    305
    0
    0
    Heb gister voor het eerst de dr.Brown fles geprobeerd. Ik dacht als ik het met een andere fles kan oplossen dan dat liever dan de Nutriton. Maar gister was ze de hele dag onrustig en kwam ze steeds veel eerder voor de voeding....
    Dus toch maar weer over op de Nutriton....

12. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Nutriton schijnt ook een "verzadigde" gevoel te geven.

Ik gebruik ook de Dr brown flessen in combinatie met Nutriton en dan een papspeen. Daar ik het best goed indik tegen het spugen, krijgt ze het er anders niet meer uit.

13. Diamaria

Diamaria Bekend lid

10 mrt 2009
    586
    0
    16
    Onze zoon heeft dus precies hetzelfde..

Drink zijn fles leeg in 10 minuten, en hij zit nu op ongeveer 80 a 90 cc. we hebben de avent fles,met flesspeen nr1. Maar drinkt veeelste gulzig! Ook vaak de hik na zijn voeding. En last van krampjes.. :(
    Merk ook aan hem dat ie na zijn fles gewoon niet lkkr voldaan is, en heeft dan vaak ook nog erge zuigbehoefte.

We gaan ze voeding van straks proberen met de difrax fles. Hopelijk helpt dit!

Verder kijk ik nog mee als er nog meer tips zijn.. :)

Liefs, Diamaria xxx

14. Jeal

Jeal Actief lid

2 mrt 2009
    305
    0
    0
    Hoi Diamara
    Ons bevalt de difrax fles goed. We combineren dit met Nutriton (1 dikke schep op 135 cc).

Succes!

Deel Deze Pagina