2 dagen geleden mirena eruit...nu bloedverlies..menstruatie of niet?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Linnepinna, 5 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Hallo allemaal,

2 dagen geleden heb ik mijn mirena eruit laten halen. Ik had de huisarts gevraagd of ik de komende dagen last kon krijgen van bloedverlies. Deze vertelde me van niet, want het zag er bij het verwijderen goed uit.. De eerste dagen heb ik ook nergens last van gehad.

Sinds vandaag heb ik opeens bloedverlies:$. Het lijkt wel op menstruatie. Kan ik dit als eerste menstuatiedag van mijn cyclus rekenen?:(

Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt?

Groetjes,
    Linnepinna;)

2. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    ik had dat ook..terwijl de gyno zei dat het niet voor zou komen :) Het duurde maar 1 dag en was heel weinig. 22 dagen later brak mijn echte menstruatie door. De bekend krampen kan je niet ontkennen :p
    Suc6!!!

3. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    afgelopen woensdag mirena er uit laten halen,

nu al 5dagen bloedverlies

denk menstruatie

4. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Kan zowel menstruatie als een tussentijdse bloeding zijn, is moeilijk te zeggen.

5. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Ja ik! precies hetzelfde, ben na de 2e dag vreselijk ongesteld geworden.
    Vrijdag eruit en zondag ochtend zwaar ongesteld.
    De gyn zei idd dat het wel eens maaaaanden kon duren, maar niet dus!

6. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    @Bobs

Ja vreemd! Ik reken het toch maar als de eerste dag van mijn menstruatie.:D

Groetjes Linnepinna

7. linbu

linbu Lid

7 feb 2012
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Ik heb vorige week woensdag mijn spiraal eruit laten halen. Omdat mijn vriend en ik eind 2012 aan kids willen beginnen, hebben we gekozen aan de pil te gaan in plaats van opnieuw een spiraal te plaatsen.

De gynaecoloog vertelde me dat de microgynon die ik nu heb, gelijk betrouwbaar zou zijn. Later las ik in de bijsluiter dat je na het gebruik van een spiraal 7 dagen extra anticonceptie moet gebruiken... Oeps!

De vrijdag na het verwijderen had ik plots erg veel slijmerige afscheiding. Op zaterdag zijn we (onveilig) aan het klussen geweest. Zondags voelde ik heel duidelijk rechts onderin een stekend gevoel. Niet pijnlijk, maar wel duidelijk voelbaar. Daarnaast had ik ook wat bruine afscheiding

Ik kan er nu mijn gedachte niet meer vanaf houden; wat als! Stel je voor dat we inderdaad niet veilig waren... Aan de andere kant kunnen het natuurlijk gewoon kwaaltjes zijn van de veranderende hormonen in mijn lichaam.

Wat denken jullie??

Groetjes Lin

8. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    @Linbu

Misschien even een eigen topic starten ipv in iemand anders zijn topic je eigen vraag stellen?

Maar om even antwoord te geven op je vraag, doe een test weet je het zeker :)

9. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Ja heb ik ook gedaan :D
    Ben benieuwd of mijn lijf gelijk weer door naar eigen cyclus gaat.

10. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    @ bobs

Ja ik ben daar ook erg benieuwd naar!! Wie weet worden we de eerst volgende keer al niet meer ongesteld;)

Heel veel succes de komende tijd:D

11. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    `Nou ik moet het nog wel worden, zou even niet zo goed uitkomen anders.. (al zou ik het stiekem helemaal niet erg vinden hoor :D)
    Suc6 meis!

Deel Deze Pagina