De misselijkheid is hier alweer in alle heftigheid losgebarsten en nu wordt er op de site van mijn vk geadviseerd Okugest van VSM te slikken. Hebben hier meiden ervaring met dit product? Hielp het?
Ik heb het geprobeerd, maar bij mij hielp het niet. Ik vond het ook erg vies. Je moet de tabletjes in je mond uiteen laten vallen. Ik moest daar al van spugen. Als je echt veel last hebt, gewoon naar de huisarts gaan, voor tabletjes. Die helpen wel echt! Sterkte!
Uitproberen. Dat was hier het enige wat wel enigszins hielp. Ik wilde zwaardere medicijnen het liefst vermijden, maar ik hoefde ook niet te spugen, dat moet ik er wel bij zeggen. Gewoon tot een week of achttien de hele dag door misselijk geweest (bleegh).
Hmm hielp niet echt bij mij (had wel HG overigens, dus vrij ernstig). Als je nog niet aan de medicatie van de huisarts wil, zou je ook gembercapsules kunnen proberen. Die staan ook in het protocol van de huisarts voor zwangerschapsmisselijkheid (dosering is 4x daags 250 mg - https://www.nhg.org/standaarden/volledig/nhg-standaard-zwangerschap-en-kraamperiode#Algemeenhuisartsgeneeskundigezorgvoordezwangereendekraamvrouw (even doorscrollen)