misschien domme vraag maar...hoe maken jullie bambix pap klaar? eerst een fles klaarmaken....dan de fles over schenken in een bordje en dan de bambix erbij? xxx
Ja indd ik maak vaak wat meer water warm omdat Dano vaak meer wil. en dan doe ik de bambix erbij, ik heb de melkpap van bambix. ik weet niet welke er nog meer zijn.
Ik doe 200 cc melk in een fles in de magnetron, 7 eetlepels bambix in een bordje. Als de melk warm is, deze op de bambix schenken terwijl ik met een vork roer. Pim
Ik deed gewoon vlokken in een bordje, en dan warme melk erbij. Heb er nooit kunstvoeding voor gebruikt.
Ik gebruik ook gewone melk hoor, maar omdat ik in een fles het aantal cc makkelijk kan aflezen warm ik de melk in een fles op in de magnetron. Pim
ok dank jullie wel voor de reacties! ik ga het wel klaarmaken met opvolgmelk, omdat ik hiermee de ochtendfles ga vervangen.. en ik heb de bambix pap met vezels en granen! xx
oooh ja maar trouwens mijn zoontje is nog maar 6 en halve maand hoor, dan mag je toch ook nog geen gewone melk gebruiken? (niet dat ik dat wou doen hoor, maar vroeg het me gewoon af....)
Nee, als je kind geen verhoogde kans heeft op allergieen mag dat pas vanaf 9 maanden. Maar wij begonnen ook veel later pas met pap.
ik doe ook met Bambix en indd eerst het flesje klaarmaken.....ik maak het flesje wel heter dan anders vlokken in het bord en bijschenken met een vorkje roeren
Ik warm de gewenste hoeveelheid water op in de magnetron. Wel heter dan normaal, anders is je pap binnen no time koud. Water giet ik in een bordje. Dan de schepjes opvolgmelk en de Bambix er meteen bovenop en dat roer ik met een vork. Ik gebruik geen lepel ofzo voor de Bambix, maar schud het uit het pak, ik maak de pap zo dik dat het niet meer van het lepeltje drupt, anders wordt het zo'n kledderzooi 8)