Dochter 19 maanden wil weinig van papa weten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Feilo09, 3 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Hoi allemaal,

Mijn dochter heeft nu al een paar maanden dat ze weinig van haar vader wil weten als ik in de buurt ben. Hij mag haar niet knuffelen of eten geven, of troosten. Ze gilt dan: neeeeeeee! Papa niet! Mama doen!! En ze wordt echt woest :$

We dachten dat het een fase was, maar het duurt nu wel heel lang en het is echt niet leuk voor mijn vriend.

Als ik niet in de buurt ben is er niets aan de hand, en hebben ze de grootste lol.

Is dit herkenbaar voor iemand?

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier hetzelfde maar ook geen idee wat eraan te doen..

3. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    mijn dochter heeft het al zolang ik mij kan herinneren en heeft het nog steeds. met papa stoeien en spelen en mama de verozrging, eten, weggaan en troosten.

Wij hebben een boerderij en mijn man moet altijd werken (ofja hiij is elke dag werken aan huis maar hij heeft wel tijden vrij en is hij binnen).:D

Mijn "taak" is huishouden en de kids dus ik doe het eigenliljk allemaal alleen. Mijn man is er wel bij met eten en als ik hem iets vraag doet hij het ook hoor...
    Mijn man heeft de leuke taak en ik de strenge taak whaha :p

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Tja, hier is dat nu een maand ofzo... Alleen gisteren was het heel even anders: Mama wilde nog even een kroel, maar dametje had opa gezien en daar haar zinnen op gezet, dus ik werd met 2 handen in m'n gezicht weggeduwd! (daar stond ik écht van te kijken) .
    Maar verder is het continue hangen bij mama. Echt aan m'n rokken zeg maar (die ik dan niet draag, maar toch) . Af en toe vlucht ik bewust even naar boven :p als m'n man thuis is.

En soms gaat het gewoon een half uur of een uurtje goed en daarna hangt ze die zelfde tijd weer continue bij mij. Ik hoop dat deze fase gauw overgaat. De oudste had dat niet zo duidelijk...

Deel Deze Pagina