ervaringen onderzoeken baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door peekaboo, 17 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Bij mijn dochter prikten ze op een gegeven moment bloed uit het hoofd, ging heel snel, en geen geknijp.
    PH meting had mijn dochter eigenlijk geen last van, ik vind het wel een naar gezicht als ze de sonde inbrengen, maar als hij eenmaal zit is het voor je kindje ook niet vervelend meer.
    Echo van de darmen hebben wij niet gehad, wel van haar maag. Is niet naar, inderdaad soms wel lastig omdat ze stil moeten liggen.
    Ontlasting onderzoek is gewoon wachten tot er wat komt :) Duurde bij onze dochter 3 dagen, ze poepte ook alleen maar slijm.

Bij ons zijn de onderzoeken niet tegelijk gedaan, de ene helft toen ze nog in het ziekenhuis lag, en de andere helft toen ze dachten dat ze buikgriep had, maar het bleek rs te zijn. Geen hele ernstige dingen dus.

Veel sterkte en ik vind het heel erg voor je hoe je ouders over je praten, de artsen vinden het verantwoord om te wachten tot maandag, zij hebben er verstand van, en jij kunt je daar in vinden. Belachelijk dat zij je dan een slechte moeder noemen!!!! Daar was ik wel even klaar mee geweest, je zit al in spanning en dan dat nog.

Heel veel succes maandag!

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ja ben der nu echt klaar mee ! ben het even heel erg beu ! is al niet de eerste keer meer hoor men ouders ! kan ze gewoon niet loslaten omwille van men broertje van nu 8 jaar

3. onzekerbloempje

onzekerbloempje Niet meer actief

o meid toch,heel veel sterkte.
    en heel erg dat jouw ouders zo gemeen doen em jou zo bang maken.
    dikke knuffel

4. peekaboo

pfff , gastroscopie word dus niet verdoofd ofzo , arme vent , hij moet nuchter zijn wil dit zeggen dat ie dan ook geen slokje water mag ?

5. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Je bent zeker een goede moeder want maandag wordt hij onderzocht. Willen je ouders dat e zeg maar nu in t weekend naar het ziekenhuis gaat? Zelfs als ze je kindje nu opnemen doen ze de onderzoeken pas maandag. Dan moet je kindje en jij 2 dagen extra met hem in het ziekenhuis hangen waardoor hij zich niet beter voelt want dan ligt hij met andere kindjes op een kamer, los van de hitte en prikkels.
    Daar wordt hij zeker niet beter van en hij ook niet.
    Je doet alles wat je kunt doe . Lat je niet gek maken en gebruik je energie voor je kindje, die verdient t meer.

6. peekaboo

dat willen ze inderdaad , ben der klaar mee heb het gisteren gezegd , ik bepaal wat goed is voor MJN kind en niet hun , ik heb aan hun geen verantwoording meer af te leggen , klaar !

7. peekaboo

vandaag trouwens een rare dag met hem , vrij rustig maar wou enkel gepakt worden , veeeel teruggeven kleine beetjes , en veeeel drinken , ligt nu in een luier in de box te slapen seves nog een tshirtje aandoen en dan zo in bed met lakentje ,

8. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Moeilijk meid...
    Hier hetzelfde aan de hand gehad.
    Echo was zo klaar en geen probleem
    Slikfoto was verschrikkelijk, ze krijste het uit en ze moest stil liggen, gelukkig werkten ze super snel.
    Bloed prikken was vanuit de hiel.
    Opnames waren niet leuk maar wel echt noodzakelijk en hebben ook geholpen.
    Na haar geboorte 2 weken, met 2 maanden 5 dagen, met 10 maanden 5 dagen.
    Sterkte!
    En wat je ouders betreft, dit is jouw kind.
    Ze bedoelen het vast goed maar oor in, oor uit.
    Liefs

9. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0
    gastroscopie zou ik op staan op roesje hoor! is naar, dat inbrengen van die slang. Die is nl dikker dan bij de ph/metrie. Verder: je doet het heel goed, je klinkt als een liefhebbende, betrokken moeder. Dus blijf vooral zo doorgaan, je helpt je zoontje met alles wat je kunt :) Verder heel veel sterkte, ook voor je knulleke. Arm schaap. Maar hij kan er alleen maar baat bij hebben, bij de onderzoeken. Probeer dat zoveel mogelijk in gedachten te houden.

10. peekaboo

ben der zelfs niet zeker van dat mijn ouders het goed bedoelen , ze hebben nog niet lang geleden gedreigd mij voor de rechter te slepen en de kinderen te ontnemen puur en alleen omdat ik weiger mijn adres door te geven ,............

wat D betreft hij spuugt heel veel na de voedingen maar geef tussendoor ook kleine beegtjes zodat ie toch vocht blijft binnenhouden , huilt nog steeds heel veel , en luiers zijn ook nog slijm , morgen is het dan zover :(

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoe lang krijgt ie nu die nutramigen? Want het duurt 4-6 weken voor koemelk volledig uit je lijf is na stoppen met het eten/drinken daarvan he?
    Kan dus zijn dat ie even nodig gaat hebben om daarvan bij te komen?

Hier hele goede ervaringen met een osteopaat voor het spugen. Was van het ene op het andere moment over na 1 behandeling! Bleek -samen met het vele huilen en slechte slapen- kiss-syndroom te zijn.
    Dat was in z'n totaliteit uiteindelijk verholpen met 4 behandelingen.
    Wij kwamen er pas met 8 maanden achter dat er ook nog een KMA speelde, (ik gaf BV, dus al die tijd daarin toch een indirect effect geweest, tot we met yoghurttoetje begonnen na het warm eten dus).

12. peekaboo

Eeen kleine 4 weken nu , het is beter geweest maar is in alle hevigheid terug gekomen

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zie nog even boven, heb nog ff wat toegevoegd :)

14. peekaboo

osteopaat heb ik vaak over gehoord , maar eerlijk ik weet begot niet hoe en wat en waar ze in belgie zitten en of der ook babys behandeld worden hier , ga het uiteraard wel uitzoeken

15. peekaboo

Arme vent heeft afgezien ! Ligt nu te slapen in een anti reflux bedje , morgen extra onderzoeken van zen buikje , ze hebben ook weefsel uit zen maagje genomen voor onderzoek

16. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Heel vel sterkte. Ik hoop dat de komende tijd niet te zwaar is. Is al bekend hoe lang hij daar moet blijven? Probeer zelf ook een beetje te relaxen, al loop je maar een rondje om het ziekenhuis, even eruit is ook goed voor je.

17. peekaboo

Neen niet bekend hoelang ie moet blijven , ze wachten onderzoek per onderzoek af pff is pijnlijk om zien hoor ! Ik probeer wat afleiding te zoeken ga af en toe even een sigaret roken buiten

18. peekaboo

Hij moet geopereerd worden , pfff

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Oh waaraan? Jee heftig meid..

20. peekaboo

Zen sluitspier van maag naar darm is veel te groot en dik en word steeds dikker en daardoor gaat er meer voeding niet dan wel naar zen darmen en spuugt ie alles uit

Deel Deze Pagina