Veel sterkte! Misschien geruststelling, toen Hidde aan zijn liesbreuk geopereerd werd was er ook een baby met een verdikte sluitspier en die operatie was heel erg meegevallen en het jongetje was ook super snel opgeknapt, een dag later al een heel andere baby. Wij hebben ook een paar dagen met Hidde in het ziekenhuis gelegen met zijn liesbreuk, veel pijn... Het is echt niet leuk om je kleintje zo te zien
Ik heb even je verhaal gelezen...wat een pechvogel is die kleine...maar ook weer 'gelukkig' dat de onderzoeken niet voor niets zijn geweest. Wat verschrikkelijk lijkt het mij om je kleine zo te zien, zeker bij zo'n gastroscopie etc. Hopelijk wordt hij snel geopereerd en verandert hij in een kleine blije baby
heel veel sterkte. Je mag bij hem blijven tot hij in slaap wordt gebracht. En zodra hij bij is geweest kun je weer naar hem toe. Heel veel sterkte gewenst. Hoe rot een operatie is bij zo;n kleintje (heb t ook meegemaakt) je weet wel waarvoor je het doet. Eindelijk worden zijn problemen verholpen. Kunnen jullie hopelijk gaan genieten.
Om 13u30 staat de operatie gepland nadien gaat ie naar intensieve zorgen , ben zoo bang , ze gaan hem ook intuberen zodat zen luchtpijp vrij blijft , en nu heb ik ruzie met sm ze vind het zoo belachelijk dat ik bij hem blijf
Peek, het is niet fijn dat ze geopereerd moeten worden! (jaymee afgelopen weekend met spoed) maar ze worden er wel beter van! Jaymee is ook geintubeerd, maar alleen tijdens de operatie! En logisch dat je bij hem wil blijven!! Heb ik ook gedaan hoor!!!! Jij bent zijn moeder! en in veel ziekenhuizen adviseren ze het ook!!
Veel sterkte meid, en zeg maar gewoon tegen ouders en schoonouders dat je nu even geen tijd hebt voor hun mening. Intuberen doen ze altijd toch tijdens narcose? Of gaan ze dat al eerder doen bij hem? Ik heb dat zelf een paar keer gehad en maar 1 keer iets van gevoeld, toen kwam ik bij terwijl/doordat ze de slang eruit haalden. Veel succes en sterkte morgen!
Heel veel sterkte en lekker bij je kindje blijven. Mijn zoontje heeft ook in het ziekenhuis gelegen ën die was "alleen maar uitgedroogd" en ik ben echt geen seconde van zijn zeide geweken. heel veel sterkte morgen en een dikke knuffel kim
ze halen de intubatie tube er uit als hij nog op de ok is.. (tenminste, dat doen ze alleen bij de zware operaties niet) welk ziekenhuis ligt hij?
Ach meid wat heftig zo ineens! Heel veel sterkte morgen! Ga voor de kleine duimen hoor! En je schoonouders......pffff ik zou zeggen, laat ze maar kletsen ze weten niet hoe heftig dit voor jou en de kleine is! Probeer je er over heen te zetten hoe moeilijk het ook is. Dat is natuurlijk makkelijk praten van mijn kant he maar ik wens je alle sterkte de komende tijd. Even een dikke knuffel voor jou en de kleine want die heb je inmiddels wel verdiend. Groetjes
Gebruik je energie voor jezelf en je kindje, niet voor het gezet van sm. Vind t ook wel vreemd, wil ze dat je naar huis gaat? Waarom in Gods naam? Wil niet vloeken maar vind dit heel raar. Je kindje heeft je nodig. Zijn je eigen ouders inmiddels wel bijgedraaid? Heel veel sterkte. Hier waren alle slangen al eruit gehaald toen ik erbij mocht dus dan zie je t in elk geval niet.
Ik luister ook niet naar haar hoor ! Het is niet omdat zij 30 jaar gelede niet nij haar zoon was dat ik dat u ook niet moet ! Heb het hier gevraagd en 99% blijft bij zen kind niets raar dus , ja intubatie is enkel tijdens de narcose , infuus krijgt ie in de ochtend al tegen uitdrogen hij moet 8 uur nuchter zijn , ben zo bang gewoon dat er iets misloopt ofzo , dank jullie allemaal voor de steun kan het wel gebruiken hoor !
Ja hoor mijn ouders zijn bijgedraaid hebbe hun uitgebreid geexcuseerd voor hun overdreven reacties , sm kan de pot op ik ga niet naar huis zonder mijn kleine vent
Heel veel sterkte morgen! Groot gelijk dat je bij hem blijft, volg je eigen gevoel en niet de mening van sm. Gelukkig zijn je ouders bijgedraaid, hopelijk kunnen zij je wel tot steun zijn. Nogmaals heel veel sterkte!
Vanmiddag staat de operatie gepland he. Heel veel sterkte. Wat veel ouders wel doen is even weg om wat rust voor jezelf te nemen. Ik kon dit ook niet. Had niet genoeg vertrouwen in de verpleging en artsen en ben alleen van zijn zijde geweken om eten te halen en dat alleeën terwijl hij sliep of mijn man bij hem was. Iedereen is anders. Luister naar je eigen gevoel en doe wat voor jou goed voelt. Het is een cliché maar vaak is het voor de ouders heftiger dan voor het kindje, deze gaat vaak makkelijker met de situatie om als een gegeven. Wat niet wil zeggen dat het niet erg is he.