Operatie is goed gegaan , hij heeft veel pijn , optille mag niet dan krijst ie het uit elke 2 uur krijgt ie 10 ml suikerwater en dat gaat per 3 keer met 10 ml omhoog tot 40 ml daarna 20 ml suikerwater met 20 ml fv om de 3 uur , hij heeft al gepoept en krijgt nu 2 infusen
Wat fijn dat de operatie achter de rug is! Hopelijk knapt je mannetje nu snel op! De komende nacht en daf zal nog wel even afzien zijn, naast de pijn en ongemakken heeft hij natuurlijk ook een hoop voor zijn kiezen gekregen om te verwerken. succes vannacht!
De 2de keer 10ml suikerwater is binnen ! En blijft ook binnen net zoals de 5ml pijnstillin siroop , hij wil mijn vinger in zen kleine handje houden en zo is ie in slaap gevallen terwijl ik hem vertelde hoe trots ik ben op mijn kleine stoere flinke ,mannetje , vind het zoo sneu dat ik hem niet mag knuffelen maar ach ja is maar even achteraf kan ik hem nog heeeel lang knuffelen mijn kleine stoere vent ! Mis wel men prinses ,maar ook zei is sterk en flink en gooit een kusje voor ze gaaat slapen naar mama en broer en in het ziekenhuis
Wat fijn dat de operatie goed gegaan is. Hoe is het vandaag met je manneke? Laat je man maar lekker met zijn ouders dealen. Groot gelijk dat jij bij je zoontje blijft!
ok , dus maandag gastroscopie en ph metrie , de professor kwam en vertelde dat er niets speciaals te zien was op de gastroscopie , ik vertelde men verhaal ook over het projectielbraken bij dikkere voeding , en bleeef aandringen op een echo , zo gezegd zo gedaan , dinsdag zou ie een echo en fotos krijgen met contrastvloeistof , na de echo kwam het verdikt al en de fotos bevestigde dit nogmaals , een verdikte maag/darm sluitspier , woensdag dus operatie . jeemmiig wat was dat moeilijk !!!! hij had een infuus maar die bleek donderdag ochtend ontstoken dus uitgehaald ondanks dat ie maar kleine beetjes suikerwater kreeg , ze hebben zen voeding dus sneller opgehoogd nou ja verdubbeld egenlijk , zodra ie de nutramigen AA kreeg ipv enkel suikerwater begonnen de krampjes en de uitslag terug te keren , volgens hun kan dat niet van de nutramigen zijn maar goed ik weet beter , gisteren dronk ie al terug mooi 150 cc per flesje zonder over te geven , dus mochten we naar huis hij was ook al terug aangekomen (6125gram weegt ie nu ) . moest ik niet aangedrongen hebben op een echo hadden ze nooit geweten dat het dit was !!! ze zien enkel kindjes van jonger en kindjes die veel afvallen met deze aandoening ! ik heb voor de operatie ook geen chirurg gezien en wist niet wat er ging gebeuren , ze hebben dus een snee van 4a5 cm gemaakt een cm of 4 boven zen naveltje ,morgen gaan we naar onze KA en ik eis ! dat er iets gedaan word en gezien word voor de uitslag en de slijmpoep die lijkt op spinazie in roomsaus dat lijkt me niet bepaald normaal . sorry voor het warrige verhaal ben dooddooddoodop
Kan me voorstellen dat je moe bent. De manier waarop t verloopt kost minstens zoveel energie als de zorgen voor je kindje. Kan t zijn dat nutramigen niet voldoende is en je neocate nodig hebt? Zo schandalig dat je overal zelf voor moet vechten. Helaas heb ik zelf dezelfde ervaringen. Je doet t goed, onthoud dat. Heel veel sterkte
Wat een verhaal meid. Hier ook een kindje met flinke reflux en kma. En poept ook veel slijm en groen. Maar dat kan volgens onze arts een buikvirus zijn. Dat heerst heel erg nu. Hoelnag poept je ventje al zo? Sinds Ziva op nutramigen zit poept ze groenig en is altijd zo gebleven alleen nu sinds een kleine week slijm erbij. Sterkte en beterschap voor je dappere, sterke ventje.
oja net zat er weer wat bloed bij en het is niet mooi egaal , het is geel , grijs , groen , met precies spinaziegroene slierten in snap je ?
Hebben ze niet naar zijn darmen gekeken? Is zijn poep niet veranderd door de nutramigen? Anders op je strepen gaan staan en werkt dat niet zou ik ik een second opinion doen. Hebben wij met onze zoon gedaan en toen kregen wij pas gelijk.
eerst was zijn poep , plasticine qua structuur en geel/grijs , dan op de nutramigen is het geel/groenige geworden en nog steeds veel slijm bij etc nu zijn het sinds een week echt slijmklodders zoals een slijmprop ook geworden en dan de vreemde poep , ik ga morgen naar de ka en ik sta op men strepen ,doet ze niets ga ik naar leuven op onderzoeken , ze hebben naar zen darmen gekeken via echo en daar was niets op te zien buiten dus die sluitspier waar hij aan geopereerd is , hij kreeg dan suikerwater en had normale poep zonder bloed/slijm , krijgt nu terug de nutramigen en voila weer bloed en slijm en rare kleurmengelingen
Die nutramigen groen/grligr ppoe herken ik wel ja. Leuven zijn wij ook geweest, heel goed zh. Als hij met suikerwater gewoon poept en met de voeding niet dan ligt het daaraan idd. Dan is die niet sterk genoeg. Dan zou je om neocate kunnen vragen, kijken wat dat doet. Vreselijk om zo te moeten vechten he, ik voelde m'n eigen in het zh heel machteloos. Dikke knuff voor jou! Je bent een topmama
het ligt aan de voeding ben ik zeker van ! ik doe men best maar ben behoorlijk op aan het raken arme vent moet zoo afzien en dat voor zen jonge leeftijd , in het ziekenhuis sta je idd machteloos naar je gevoel he , ben wel heeel blij dat ik zelf men ventje heb kunnen troosten als ie pijn had en hij mij meteen gezien heeft als ie wakker werd uit narcose etc , maar nu is het voor mij genoeg de maat is vol ik eis gewoon een oplossing