ervaringen onderzoeken baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door peekaboo, 17 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

nou ja vind ik ook ! ze hadden dit dan in een keer kunnen verhelpen !! ben zooo bang ,echt waar ben enorm bang ! ik huil al heel de tijd , als blijkt dat ze NIET verder gekeken hebben dan enkel die sluitspier word ik zowat zot ! stel dat het dan echt dat blijkt wat vrij logisch klinkt wat denk jij ?

darm ligt verkeerd/gedraaid , dus kun je moeilijk poepen wantd at moet ook dat stuk van de darm paseren , overgeven omdat het eten niet snel genoeg door de darm kan en langer in de maag blijft , bijkomen omdat de voedingstoffen toch worden opgenomen maar ook doordat het zo lang in zen lichaam blijft ,

klinkt dit als logisch of zoek ik een verklaring ?

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja wat jij beschrijft klinkt idd logisch..
    Pff laat het maar goed uitzoeken, want als er wel iets is met zijn darmen moet het opgelost worden.
    Alleen heel balen dat het dan met 2 keer opereren gedaan word.
    Snap ook niet waarom ze demeerste keer niet gelijk verder gekeken hebben...

3. peekaboo

dat snappen wij ook niet , arme vent ben zoo bang en zo triest

4. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Ik was op zoek naar ervaringen over de ph metrie en kwam hier uit.
    Jeetje wat een gedoe zeg! Arm arm menneke! T is voor jou als moeder ook vreselijk om en zo je kindje te zien en zo afgewezen te worden door de kinderartsen. Wat ben ik dan blij met de mijne.

Wij mogen maandag voor een observatie opname en ph-metrie.
    Dani blijft last hebben van het omhoogkomen van voeding (verborgen variant) ondanks 2! Zakjes nexium per dag.
    Hij heeft afgelopen maandag de slikfoto's gehad en daar was niks op te zien.
    Het is niet zo dat hij veel huilt meer, dus in die zin helpt t wel, maar het bijna stikken is doodeng. Heb m al eens blauw in bed gevonden. Hij overstrekt ook altijd, k heb m bijna nooit ontspannen in mn armen. Altijd krom naar achter gebogen.
    Hij zit nu op de Allergy Care sinds n week. Poepen ging van niet, enkel met behulp van glycerine suppo, naar lichtgele spuitluiers vaak per dag. Eerst geel. Nu begint t gedonder weer opnieuw. T is groen geel waterig met slijmsliertjes en soms ook niet.

Ik ben t ook meer dan Zat. Vannacht ook opgelopen met m van 1 tot 5 en toen weer 7u. Hij slaapt t liefst op zn buik maar dat durf ik niet in zn bedje.

Nu ja.
    Jij heel veel sterkte met je mannetje! K hoop dat je snel duidelijheid hebt en andere voeding!

5. peekaboo

even een update !!!

inmiddels gaat het een stuk beter !! hij krijgt fruit en groente en dat vervangt samen 1fles en half !! hij poept terug normaal en heeft amper nog ergens last van het spugen lijkt daar door ook beter ! hij spuugt niet van zijn groente en fruit en zelfs niet van het beetje water dat ie daarbij krijgt !!! wel zit hij nu vollop in de tandjes hij heeft zen eerste tandje doorstaan en zijn er nu nog 3 onderweg :(

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Wat super dat het nu beter gaat! :D

7. peekaboo

ben echt blij dat hij beter is alleen zo zielig die tandjes