1800 alles samen dus zorg, hypo, opvang, verz, auto 440 aan eten 200 voor extra dingen De rest sparen we
Dat is zo afhankelijk per situatie... Waar woon je? Wat voor huis heb je?! Koop of huur? Hoeveel personen bestaat je huishouden uit Etc etc etc. Kan het dus wel gaan neer zetten hier maar veel toegevoegde waarde heeft het niet.
1500 - 2000 vaste lasten + tanken en boodschappen. Ligt er beetje aan hoe royaal we eten en of we vaak met auto gaan!
Ongeveer 2000,- (hypotheek, gwl,verzekeringen, Abb., enz. maar ook gemeentelijke belastingen, rioolrecht e.d. per maand omgerekend) Exclusief boodschappen
Ongeveer 3500 (incl. boodschappen en tanken). Minder zou uiteraard leuk zijn, maar ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen.
1600 euro ( exclusief tanken, boodschappen en sparen, deze posten kunnen elke maand verschillen en zijn dus niet vast)
1700 euro (gwl huur auto verzekeringen belastingen sparen kinderen en voor onszelf) 600 euro boodschappen 250 euro benzine Zo ongeveer
1636 aan huur, verzekeringen, kinderopvang, gas water licht etc. 180 euro aan boodschappen 120 euro aan benzine
Vind ik ook.. zou neer komen op 45 pw. reken je daar dan ook verzorgingsproducten bij? rookwaren als jullie wel roken?