Joh, wij wonen in de binnenstad met overdag veel mensen en geluiden van winkels en van die voorraadkarretjes en 's nachts als de kroegen dicht gaan lallende en luidruchtige mensen en weet ik veel wat voor gekkigheid allemaal. Maar dat hoor ik echt nooit door de babyfoon, ik hoor alleen de kleine en pas als ze echt een beetje geluid maakt. Kan me voorstellen dat je helemaal gek wordt als je al die bijgeluiden ook nog meekrijgt, dan had ik m ook de deur uit geflikkerd
mijn zoontje heeft de eerste 3 maanden bij ons op de kamer gelegen, daarna is hij naar boven gegaan. wij slapen dus beneden, en hij heeft een eigen kamertje boven. er zit een gang en woonkamer tussen. met de babyfoon vond ik niks, we slapen nu gewoon met alle tussen deuren open, en we horen hem prima!
Hi Kiwi! Kick heeft altijd een verdieping lager geslapen dan wij. Dat is in dit huis (maisonette) het geval en straks in ons nieuwe (grote mensen)huis ook. Ik heb een babyfoon (die staat op stil maar geeft lichtsignalen bij huilen) maar eigenlijk heb ik 'm niet nodig. Ik hoor Kick echt wel als hij huilt, alleen manlief doet dat niet Kick is trouwens gaan doorslapen toen hij op zijn eigen kamertje en dus een verdieping lager ging slapen (6,5 week). Ik werd toen niet meer wakker van zijn gekreun en we sliepen dus allemaal door tot de volgende ochtend 8 uur!