Bedankt voor je update. Zat toevallig me vanavond af te vragen hoe het met je ging. Zijn die hartkloppingen bijwerkingen of horen die nog de angsten die je had?
Ik had daar ook enorm veel last van tijdens mijn tweede zwangerschap. Precies ook wat je zegt, 's avonds als ik wilde gaan slapen. Na de bevalling was het gelukkig weer helemaal weg.
Ik denk echt bijwerkingen want ik had ze nooit zo erg eigenlijk, af en toe wel maar dan verdwenen ze als ik even ging douchen/afleiding zocht. Nu blijven ze continu aanwezig. Uiteindelijk zijn ze gisteravond weer weggegaan en heb ik kunnen slapen. Het scheelt ook enorm of ik genoeg drink op een dag, dan is het een stuk minder.
fijn dat je wel het idee hebt dat het wat doet nu! Hou altijd rekening met een terugval - zodat je er niet van schrikt. Slechte momenten horen er ook gewoon bij - maar hoe langer je het slikt, hoe minder die ook worden en ze duren allemaal niet meer zo lang vond ik. Ze gaan voorbij... Zeker op momenten dat ik erg moe was (of ben) -ben je gewoon net wat gevoeliger - net als iedereen eigenlijk. Hopelijk trekken die hartkloppingen ook snel weg - of kun je het onder controle houden door goed op je drinken te letten. Sterkte verder - hou vol!
Lief van je! Ja het werkt natuurlijk nog niet optimaal nu na bijna 2 weken, dat kost tijd, maar het scheelt al wel een heleboel met hoe het was haha. Ik ben benieuwd hoe t verder gaat.