Ik heb een bondolino draagzak en heb er veel plezier van. Zoontje is nu 7 maanden en een flinkerd. Dragen gaat nog goed, maar hij groeit zo hard..veel te snel, ik wil hem graag zo lang mogelijk op mn buik dragen. Tot welk gewicht en lengte is de bondolino nog geschikt? Hij is nu 9,6 kilo en en 75,5 cm. Zijn er tips voor dragers die hierna geschikt zijn? Liefst dus op mn buik en geen knopen. De bondolino heb ik zo om en dat vind ik fijn.
Ik dacht dat de bondolino tot maat 80/86 ging, maar weet het niet zeker. Je kunt bijvoorbeeld kijken naar de kokadi Flip toddler, die gaat vanaf maat 74 tot 98 Isara toddler, vanaf maat 74 tot 104 Tula standaard, 74-92, daarna tula toddler vanaf 92. Wompat heeft een peuterdrager, rose and rebellion ook. En verder weet ik het niet uit m'n hoofd.
Fristi heeft het helemaal goed. Draagzakken gaan niet op gewicht/lengte maar op broekmaat. Vanaf maat 74 of 80 heb je best veel opties in dragers met klikgespen, o.a. de Tula Standaard, Kokadi Flip, Fidella Fusion Toddler, Lennylamb Toddler, Isara Toddler. Ik zou bij een draagconsulent gaan passen wat je fijn vindt.