Ervaringen opname bij onrustige baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door yasmine04, 11 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Als je in de buurt van Rotterdam woont, kies dan voor een osteopaat van fysiorc. Ze zijn geweldig. Osteopaat is meer gericht op handmatig losmaken van spieren en wervels, fysio doet dat meer middels oefeningen.
     
  2. Treez

    Treez Niet meer actief

    Fors ontstoken slokdarm als gevolg van reflux. Ze werd al behandeld voor reflux, maar de behandeling sloeg niet aan. Dit bleek door de ontstoken slokdarm te komen, maar dat wisten we toen nog niet. Hierdoor had ze de associatie liggen doet pijn. In het ziekenhuis hebben ze ons ook geholpen om een start te maken om dit patroon te doorbreken, zodat ze weer durfde te liggen zonder paniek. Zelfde gold voor drinken.
     
    yasmine04 vindt dit leuk.
  3. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.830
    14.158
    113
    @Mariahh denk dat opname je dan inderdaad meer kan helpen. Weet je, thuis zit je in een bepaald patroon, je doet je ding, je kleine doet zijn ding, de vermoeidheid trekt behoorlijk aan je en waarschijnlijk heb je zo ontzettend veel al geprobeerd dat je t zelf ook niet meer ziet. Frisse blik er tegen van een professional en misschien dat zij iets opmerken wat jou totaal niet opgevallen is.

    Ik vond t idee met 6 weken verschrikkelijk maar had wel afgesproken dat als die frisolac niet hielp we over twee weken terug zouden komen. Nu heeft ze recentelijk in t ziekenhuis gelegen en heeft zichzelf eigenlijk kostelijk vermaakt ookal had ze maar minimale bewegingsvrijheid door de zuurstofmeter aan dr teen. Ze was wel heel erg blij weer thuis te zijn maar ik had met haar temperament er echt een hard hoofd over in, dat was eigenlijk nergens voor nodig. Ze was zo hard aan t springen, joelen en dansen in dr bed dat ze op de dag de monitor maar uitgezet hadden, ze bleven maar valse waarschuwingen krijgen. Ukkies gaan daar eigenlijk heel makkelijk mee om, voor ons als ouder voelt t alleen wat rotter. De kleine dikkie dik die ik dr daar heb gegeven is nu een van dr favorieten. Nu ligt ze met dr arm om dr grote dikkie dik en de kleine dikkie dik in dr andere arm geklemd.
     
    yasmine04 vindt dit leuk.
  4. yasmine04

    yasmine04 Fanatiek lid

    17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hier de 1e testdag achter de rug , na stap 3 moesten we al stoppen ( 20 cc ) omdat zijn gezichtje helemaal rood en pukkelig werd en zijn linker oogje wat op ging zetten.
    Volgende week weer een dag, volgens de verpleging was dit een hele duidelijke reactie.
     
  5. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.913
    3.335
    113
    ‘Fijn’ dat er zo snel reactie was! Hopelijk is dit de oorzaak.
     
    yasmine04 vindt dit leuk.
  6. Cheerio

    Cheerio Fanatiek lid

    3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Hier liepen wij tegen hetzelfde aan, en met 11/12 weken is onze kleine meid even opgenomen geweest. Voor haarzelf maar ook voor ons, en wat was dat een redding voor ons! Ze was ook helemaal oververmoeid, jeetje als ik fotos terug zie van die ochtend voor ze werd opgenomen :(. Nu zie je dat nog beter, zo zielig. Daarna leek ze wel gereset en ging het slapen meteen beter.

    Maar mijn reactie is achterhaald, sorry had nog niet alles kunnen lezen! Fijn dat er idd zo snel reactie is, en hopelijk is dit de oplossing! Breekt je op op een gegeven moment.
     
    yasmine04 vindt dit leuk.
  7. yasmine04

    yasmine04 Fanatiek lid

    17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Nou inmiddels 2x een test dag gehad en er is inderdaad nog steeds sprake van een koemelk allergie. Gaan nu kijken of het met puramino beter gaat. Ga ook helemaal stoppen met de borstvoeding nu.
    Hopelijk komt er met een streng dieet wat meer rust in huis!
     
    Shakes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina