Ervaringen opwekken menstruatie ? Door kuur?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door HaNa540, 16 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Enne ik zir wel op nod vandaag gerekend mer de cyclussen die ik normaal had en een LF van 14 dagen

2. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

Je gaat echt compleet voorbij aan t punt dat ik maak. En je huisarts is gesjeesd dat hij of zij 26 dagen na verwijderen spiraal een kuur voorschrijft.

Ik zeg niet dat je gelogen hebt, maar wellicht ben je vergeten te vermelden dat je de afgelopen week een bloeding hebt gehad of heb je per abuis het verkeerde aantal dagen doorgegeven. Of heeft de huisarts het verkeerde aantal dagen verstaan. Het is totaal geschift dat je na 26 dagen twee x bloed hebt laten prikken, een echo wil hebben, tig testen hebt gedaan en daarnaast nu overweegt je menstruatie op te wekken. Juist met jouw voorgeschiedenis zou je denken dat een arts luistert naad je verhaal en doorziet dat jouw gedrag ingegeven wordt door angst en paniek.

Heb je jouw mola zwangerschappen goed verwerkt? Ik durf te wedden van niet en daarom
    Sta je al dagen in de paniekstand van je af te trappen.

En dat jullie zijn er drukker mee dan ik gaat er echt niet in, elke dag meldt je dat je er niet mee bezig bent om vervolgens te testen , bellen, vragen en topics te openen.

Lisa280887 vindt dit leuk.
  3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Nu moet je ophouden. Om steeds dingen ge roepen die niet waar zijn.
    Ik heb niet gevraagd om een echo!!!! Dat bood de gyn zelf aan. Dat mijn huisarts zo handeld vind ik juist prijzenswaardig, ze laat de keus aan mij wat ik wel en niet wil. Maar geeft me die kans wel om zelf te kiezen. Ik had donderdags die vage test en vrijdags bloed onderzoek toen had ik nog geen bloed verlies. En de huisarts weet zelf wanneer ze hem verwijderd heeft. En ik heb duidelijk alles aangeven zelfs Mn ovu testen enzo. Dus ook hierin klopt jou verhaal niet en suggereer je dingen die er niet zijn. Zoals ik al zei ik heb afspraken met mijn behandelden artsen vanwege Mn verleden ( en wat hier op de website staat is maar een klein deel van alle) en ik hoef dat hier ook niet verder openbaar te maken. De artsen hebben meerdere fouten gemaakt, en ik denk dat ze daarom extra voorzichtig zijn.

En ja ik heb de afgelopen dagen getest omdat ik duidelijkheid wilde menigeen zou dat ook gedaan hebben.

En wat betreft Mn mola ik heb daarna 2 gezonde kindjes op de wereld gezet, het was een heftige tijd, iets wat je niet meer vergeet , (een echo te zien met de helft van je kindje) Maar ik heb dat allemaal verwerkt. Dus ga aub geen onzin uit kramen.

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik lees je onderschrift dus snap oprecht je angst dat vooropgesteld.
    Maar na 26 dagen heel dit circus vind ik echt ontzettend vreemd van een arts.

jolien 1986 vindt dit leuk.
  5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113

Ik zou t misschien anders verwoorden maar ben t wel eens hiermee..
    Ook ik mag bij een positieve test meteen bloedprikken etc.. maar zo kort na t verwijderen van een spiraal vind ik de reactie vab he huisarts erg voorbarig. Weet je wat voor troep zon kuur is? Die wordt hier echt alleen bij buitengewoon bloedverlies of hele lange onverklaarbare cyclus voorgeschreven. Of bij mmm door de gyn. Een hcg van 11 zegt nog niet zoveel hooguit een beginnende innesteling. Er zijn zelfs vrouwen die dit constant hebben.
    Ik denk nu alleen maar ‘ laat het los, laat het gaan’
    Geef je lijf even de kans zich te resetten voordat je zo panisch gaat doen.

6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Omdat zij zegt er was hcg dus het is vroeg mis gegaan, en omdat ik aangaf weinig gevloeid heb zei ze kan ik je ene kuur geven zodat je zeker weet dat je schoon bent

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Daar ben ik ook mee bezig, maar als iedereen zo blijft reageren heb ik er vrij weinig aan ;)
    Ik ga dit weekend lekker weg met Mn mannetje dus komt helemaal goed

8. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Fijn weekend. En als je niet wil dat je reacties krijgt misschien geen topic openen?

Tove, YellowEyes, Lisa280887 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. ShannenHMTA

18 mei 2018
    98
    80
    18
    Vrouw
    Kapster
    Ik denk dat het lichtelijk overdreven is nu al provera of iets vergelijkbaars in te nemen. Geef je lichaam eerst de tijd. Je bent pas net van je spiraaltje af. Je lichaam heeft even de tijd nodig.

Offtopic; ik heb nu al een aantal topics van je meegelezen met enige verbazing.. maar wat kun jij ongelofelijk snel uit je plaat gaan zeg. Waarom start je telkens topics en vraag je om onze mening, als je toch weet dat je dat niet kunt hebben en ontploft?

dreumesje, Tove, laurazoey en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Ik heb voor mijn 2 zwangerschappen een kuurtje Primolut gehad om mijn menstruatie op te wekken en dat heeft positief uitgepakt want daarna had ik elke maand een normale cyclus van 26 tot 28 dagen.
    Verder geen bijwerkingen van gehad en het heeft gedaan waar het voor was.

11. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.042
    2.736
    113
    Vrouw
    Ik vind het opvallend dat je steeds alles buiten jezelf lijkt te leggen. In je eerdere topic schreef ik dat ik ervan ga dat je niet zwanger bent. Helaas klopte mijn uitspraak. Maar je wijst naar de ander en noemt diegene afgunstig.

De huisarts reageert op het spektakel dat jij ervan maakt. Maar je doet het overkomen alsof je je compleet afhankelijk opstelt van wat de huisarts zegt. Jij bent diegene die hem/haar op z'n vrije dag mailt. Ik zou me bezwaard voelen als mijn huisarts dat deed.

Ook nu weer heb je het over anderen die reageren.

In eerdere topics raak je ook steeds in de clinche met anderen.

Ik zeg nu iets heel geks.....Maar zou het misschien aan jouw eigen gedrag kunnen liggen?

MamaZijnIsDeBom, Tove, laurazoey en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Das heel gek hoor :o:

Lisa280887 vindt dit leuk.
  13. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    F128DA7E-5046-43EA-90C7-508720D2B447.jpeg

En verder geef ik t op :)

14. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik vraag naar de ervaringen met zo kuur. Dus als iedereen gewoon daar antwoord op geeft is er niks aan de hand

15. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik vraag niet om je mening, ik vraag naar ervaringen mer zo kuur. Dus als iedereen dan steeds loopt te zeuren over Mn vorige topics dan ben ik er op het laatst ook wel klaar mee.

16. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Dank je wel voor je ervaring. Hier heb ik wat aan :)
    Ik laat het voor nu even aan Mn lichaam over en wacht dat even af. Mocht het volgende maand nog van slag zijn, dan kan ik dat altijd volgende maand nog proberen

17. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Gelukkig heb ik een schat van een huisarts en mag ik die ook avonds een mailtje sturen. Ook voor de kinderen of dergelijke. En idd ik stel de mening van Mn eigen behandelde artsen boven anderen, omdat zij mijn geschiedenis weten.

18. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Oh en dat klopte niet de huisarts zegt zelf uit bloed blijkt duidelijk dat er iets gaande was in ne lichaam.

19. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik vroeg enkel naar ervaringen met zo kuur. Dat mag ik toch vragen zonder een gehele uitleg.
    Iemand die abortus hier wil hoeft toch ook niet zn complete verhaal neer te leggen? En mag toch okk vragen wat de ervaringen zijn bij een bepaalde kliniek of dergelijk. Dus waarom mag ik niet gewoon vragen, wat de ervaringen zijn mrt zo kuur ?

20. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    De ervaring van vrouwen met zo'n kuur is: niet doen als het niet nodig is. Maar dat is blijkbaar niet wat je wilt horen?

Sado vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina