En waarom? Wel of niet? Werd je zien van de hormonen? Dat zijn mijn vragen? Hoe reageerde je volgende cyclus erop.
Ik had al een vermoeden, die wordt nu bevestigd. Het ontbreekt aan reflectief vermogen. Ik wens je veel succes, ik hoop dat je een mooie cyclus krijgt en voldoende rust. Het lijkt me heel zwaar om jouw brein te hebben. Constant denken dat de wereld tegen je is en om je heen blijven schoppen. I rest my case
Zoals je nu al talloze malen is verteld in dit topic en vorige topics: meid!!! Geef je lijf eens wat rust!!! Je hebt net je spiraal verwijderd, dat lijf moet op gang komen!! Een kuur om je menstruatie op te wekken zou je alleen moeten overwegen als je zeer lang overtijd bent terwijl je niet zwanger blijkt. Om je cyclus een harde reset te geven. Verder maakt zo’n stoot hormonen jouw lijf op dit moment alleen maar meer van slag. Daar knap je ECHT niet van op!! Ik heb na mijn mola in een nieuwe zs ook bloed laten prikken toen ik een positieve test had (geen indroogstreep zoals jij maar een echte dikke roze streep waar geen twijfel over mogelijk was). Het hcg in mijn bloed was toen 24. Omdat alles onder de 25 gezien werd door de gyn als ‘niet zwanger’ moest ik later terug komen. Goede zs gehad verder. Dus dat jouw ha zegt dat je zwanger was bij zo’n lage waarde, maar dat het mis is gegaan, vind ik een hele rare uitspraak. Zoals ik in een ander topic van je al zei: wellicht heeft een bevrucht eitje zich niet kunnen nestelen omdat je bm slijmvlies nog te dun was doordat je spiraal er net uit is. Dat verklaard het weinige bloedverlies. Zin om dan nog een bloeding op te gaan wekken om je lichaam ‘schoon te makrn’ Is dus echt LARIEKOEK!!! In godsnaam doe gewoon eens even rustig, laat je lijf een paar maanden op orde komen en ga er dan voor. Gebruik desnoods condooms zodat je je niet elke dag af zit te vragen of je al zwanger bent. En open niet om alles een topic om vervolgens, als je niet leest wat je wil, boos te worden op iedereen die je goed advies geeft. Succes verder, ik ga mijn energie niet meer verspillen aan iemand die toch niets wil aannemen.
Ik verbaas me wel over meer dingen. Maar moet ook eerlijk zeggen... geef mij zo'n huisarts die op haar/zijn vrije dag toch voor mij me hcg uitslag gaat opzoeken, de gyn gaat bellen en mij provera wil voorschrijven.... allemaal op een "vrije" dag. Dat doet mijn huisarts echt niet voor me
Serieuze vraag, waarom krijg je gelijk een echo bij een positieve test? Wat gaan ze daarmee bekijken dan?
Grappig kan Je zien dat je niet eens goed leest want afgelopen week bij de eerste bloed afname was ze vrij maar heeft ze me wel even op de hoogte gebracht van de bloeduitslag. De andere dagen was ze gewoon werken
Omdat de vorige twee mola zwangerschappen over het hoofd waren gezien. En ze dus bij mij vanaf 4 weken elke week een echo maken tot 15 weken. En idd met 4 weken zie je allen verdikt baarmoeder slijmvlies
Maar ik vraag ook niet om allerlei meningen of ik het wel of niet moet gebruiken. Wanneer ik voor een kindje moet gaan of niet? Of ik eerst condooms moet gebruiken of niet? IK VROEG OM ERVARINGEN MET ZO KUUR. En ik heb die kuur niet eens genomen naar wat informatie op te zoeken en ervaringen te lezen van andere. Dus snap echt nier waar jullie gemene en sarcastische opmerkingen allemaal weg komen. Ik zit hier op een forum om informatie te vragen en daar is dir forum volgens mij ook voor. @Beheer graag dit topic sluiten, de mensen hier willen niet normaal antwoorden alleen iedereen de grond in te trappen. @ de meiden die mij wel serieus nemen en reactie hebben gegeven met betrekking tot de kuur en of het voor jou wel of niet werkte. Dank je wel.... daar heb ik wat aan en op basis daarvan kon ik verder kijken hoe en wat ik wil
Ja dinsdag afwezig maandag bloed geprikt Ze had maandag nog overleg gehad maar geen tijd gehad mij te berichten dus kreeg ik een mailtje van haar.
Maar ik heb hier geen zin in. Jullie hebben gewoon de pik op mij in. En zodra ik een normale vraag stel die iedereen hier mag stelle behalve ik! Dan word er gezeurd over Posts van afgelopen dagen. Terwijl ik enkel vraag Naar ervaringen met zo kuur. En ik vraag niet zou je het wel of niet doen? Als iemand anders deze vraag had gesteld was er gewoon normaal gereageerd. Ik heb beheer gevraagd mijn. Account op te heffen. Want ik mag hier niet eens normaal Mn vragen stellen. Echt ik vind het gewoon misselijkmakend hoe jullie met je medemens om gaan. Maar chapeu jullie hebben iemand weg getreiterd hoop dat jullie er trots op zijn.
Nee ze zegt dat ze op haar vrije dag mij belt met de gyn overlegt en mij medicatie wil geven. En dat is niet waar. Ze mailde me met de uitslag en zei ik heb gisteren overleg gehad met de gyn en zijn advies een kuur en even een echo. Waarop ik gereageerd heb wat voor kuur is dit dan? En wat is de meerwaarde ervan? En hoezo een echo? Bloed was immers gedaald? Maar nogmaals ik ga hier verder niet op in. Ik vind jullie echt belachelijk gemeen. Want nogmaals niemand vraag ik wat zou jij doen? Als je in mijn schoenen staat? Nee ik vraag wat zijn de ervaringen ermee?!
Je maakt het er echt zelf naar hoor. Dat je zulke reacties op je topics krijgt. In je vorige topic zeg je nog, ja ik ga het nu laten rusten. En dan begin je in je volgende topic weer over het volgende. Sorry hoor, maar je bent een volwassen vrouw. Moeder van meerdere kinderen, dus je weet echt wel wat van de koetjes en kalfjes af. (Hoop ik) dan snap je toch zelf ook wel dat je niet na 1!!!!!! Maand dat je spiraal verwijderd is, al een kuur voor weet ik vanalles en nog wat moet gaan slikken. En ja, AL heeft de ha het voorgesteld. Je hebt toch zelf ook hersens?! Vind de uitspraken van je ha ook wel erg, Nouja hoe zal ik het noemen. Raar. Maar als je zoveel vertrouwen in haar hebt, waarom neem je die kuur dan niet gewoon?! Waaaarom moet je dan eerst van andere lezen hoe hun het hebben ervaren, want onder aan de streep doe je toch alles hoe je het zelf wil. Nogal logisch ook, maar verwacht dan ook geen lovende reacties. Als je toch overal commentaar op hebt.
Nadat ik stopte met de prikpil duurde het meer dan een jaar voordat ik voor het eerst weer ongesteld werd. Dit hoort erbij en wist ik. Daarom ook rekening gehouden met onze kinderwens. Maar mijn huisarts had me toch echt na een maand nog geen verschrikkelijke kuur gegeven hoor. Dat is namelijk niet realistisch. Je hebt hormonen in je lijf gestopt om een zwangerschap tegen te kunnen gaan. Dan moet je je lichaam ook de tijd geven te wennen aan het idee dat het ineens allemaal wel mag gebeuren en liever gisteren dan vandaag bij de meesten