Opeens overal bang voor

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Kaala, Nov 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ons dochtertje zit nu zo'n 3 weken in de fase dat ze verlatingsangst heeft, zet het meteen op het brullen als een van ons even de kamer uit gaat en is pas stil als we er weer zijn. Of we nou tegen haar praten uit een andere kamer of niet. Heerlijk ook snachts als ze wakker wordt..Maar goed.

Ook is ze plots verlegen maar dat maakt ook niet veel uit. Waar ik me wel een beetje zorgen om maak is dat ze plots overal bang voor is. Was het vorige week nog geen probleem om de stofzuiger in de kamer te brengen, nu kruipt ze dicht tegen je aan en roept ze af en toe IEE als ze dat ding ziet. Ook als je een bad voor haar maakt en de douchekop aan zet, meteen IEEEE en verstopt ze haar gezicht in je borst/armen.

Is dit normaal gedrag?

2. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

Sep 27, 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter is nu 7 maanden en heeft ook weleens moeite met de stofzuiger of keukenmachine. Dat heeft ze sinds een paar weken dus zal wel weer een fase zijn.
    Ik blijf het trouwens wel proberen, ik begin gewoon te stofzuigen en als ik zie dat ze het echt erg vind stop ik, maar ik wil haar er uiteindelijk wel aan laten wennen.
    De verlatingsangst is hier wel weer over, dat was ook maar heel even. Wel heeft ze nu sinds een week dat ze bij het zien van andere mensen eerst boos kijkt of heel terughoudend, terwijl ze normaal tegen iedereen lacht. Volgens mij heeft dat met eenkennigheid te maken, hoort er ook bij.
    Het zijn allemaal fases en betekent dat er weer een hoop gebeurd in dat koppie!

3. Spring

Spring Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    1,430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Hier ook brullen als ik ga stofzuigen of een peertje wil pureren ofzo.. En dat terwijl ze er voorheen doorheen sliep.. Maf he?

Share This Page