Heej meiden! Wij zijn voor Robine op zoek naar een reserve-knuffel van haar favoriete lievelingskroel 'Slaap-aap'. Het is de knuffel Ringo (middelste maat) van het merk Happy Horse, in ieder geval daar lijkt hij het meest op Ringo no. 2. Het is een grijs aapje met wit om de neus en een bruinige neus, met lange armen en benen die met klittenbandjes vastkunnen. Hij heeft ook een witte ring om z'n staart en een wit puntje. Robine is van februari 2010 dus ik denk dat de knuffel van de collectie van 2009 is... Ik heb het hele internet al afgespeurd en ook de speelgoedwinkels al gehad... Helaas zonder resultaat Wie heeft er misschien nog een liggen of weet waar ik'm kan krijgen. Ik zal vanavond een foto van Slaap-aap plaatsen (ben nu op m'n werk ). Alvast supersuperbedankt!! Groetjes Lara
Is het deze? bol.com | Ringstaart Aap Ringo no. 3, Happy Horse | Speelgoed of deze? https://www.spelendwijzer.nl/shop/product.php?productid=1536
Heej Alies! Ja, het is inderdaad wel uit die serie. Die knuffel is er in 3 maten en die van jouw link is de knuffel van 90 cm. Die is nog leverbaar, de kleinste maat van 22 cm ook. Maar de knuffel in maat 2 (42 cm, gemeten met armen en poten uitgestrekt) is helemaal overal uitverkocht Bedankt voor het meezoeken!!
misschien kun je even hier vragen of ze hem kunnen leveren? ik heb hem niet op hun site gezien. Happy Horse knuffels en vele andere merken ** Bel voor informatie of bestelling 06 - 47 55 44 70 ** (ik heb thuis nog zo'n soort linkje staan, ik post hem hier vanavond als hij er tussen staat)