Hoi, Omdat onze dochter zo ontzettend slecht slaapt de laatste tijd zitten we eraan te denken om een keer naar een osteopaat te gaan. Ze slaapt vanaf haar 5e maand erg slecht, maar heeft periodes dat het ineens weer goed gaat. Nu is het al 2 weken getrubbel. Ze lijkt erg bang te zijn en wil absoluut niet in haar bedje slapen. Ze is erg gevoelig. Ook bij ons in bed houdt ze alleen op met huilen als de grote lamp aangaat. Laten huilen, enz hebben we allemaal geprobeert maar niks helpt. Dus heeft er iemand positieve ervaringen met de osteopaat? gr Suzanne
Ik heb positieve ervaringen met een ostheopaat. maar toen was mijn zoon 2 maanden en kon niet zelf poepen. ben er 2x geweest en sindsdien kan mijn zoon zelf poepen. Nu heeft hij weer problemen met zijn ontlasting, maar met buikjespap (pruimen) heb ik het nu onder controle, als het weer fout gaat ga ik weer met hem naar een ostheopaat toe. Misch moet je eens bellen naar 1 en leg je probleem uit ze kunnen misch al telefonisch zeggen of ze kunnen helpen. Zo heb ik het ook gedaan, en ik ging er ook echt heen van baat het niet dan schaadt het niet. maar hier hielp het gelukkig dus wel na 2 maanden aanmodderen.
Ik heb zeer negatieve ervaringen met de osteopaat. Mijn zoon had bij de geboorte een hematoom opgelopen, een vochtbult op zijn hoofd. Verder een sterke voorkeurshouding. Hij kon alles oplossen waar wij in het begin dan maar van uitgingen. Helaas kwamen we geen stap verder. Intussen was zijn voorkeurshouding zo erg dat hij er een redressiehelm aan over heeft gehouden. Het hematoom is ook niet verbeterd. Dat is helemaal verkalkt, nu met haar is er weinig meer van te zien maar over is het niet. Plastisch chirurgbezoek zit er nog aan te komen.
Hier heel enthousiast over de osteopaat, maar Eliza was toen een baby. Zij had een sterke voorkeurshouding en dit heeft hij helemaal verholpen en ook de darmkrampjes waren een stuk minder toen we onder behandeling waren bij de osteopaat. Daarvoor kon ze het echt uit gillen van de pijn en na behandeling was het gewoon te doen. Maar goed ga eens langs en kijk eens of ze iets voor je kunnen betekenen en dan kan je zelf ook kijken wat voor gevoel je erbij hebt.