Iemand nog wakker?? Dingende EISPRONG vraag?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 2deWolk, 19 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
    Ik weet niet of er iemand wakker is, maar groot dilemma
    maandagochtend had ik eigelijk de moed al opgegeven voor een eisprong deze ronde,
    toen ik opeens een donkerdere streep op me ovutest ondekte!!!!
    Wij flink aan de klus en ik dacht dat dinsdag me eisprong was,
    want vanochtend was me temp gestegen met 0.2graden.
    alleen vond ik het raar dat me cervixslijm meer waterig was deze maand en niet eggwhite! En jawel!! Net voor ik naar de wc ga om naar bed te gaan vond ik eggwhite slijm!!
    WAT TE DOEN???? ik heb ook aan me bmm gevoeld en die is heel zacht en open!

Mijn gyneacologe dacht zelf op de monitor te zien dat ik afgelopen zaterdag een eisprong zou hebben! en dat ik dan morgen zou bloedprikken om te kijken of me eisprong geweest is!
    Maar nu denk ik dus dat tie vandaag nog komt of vanacht! (Dag 21 op 22) van de 28! Dan is me LF toch veeeeel te kort deze ronde??? ik snap heeeelemaal niks meer van me lijf dit keer.
    Nu dus een aantal vragen.

Is me ei niet veeel te laat bij een gemiddelde cyclus van 28dagen?
    kan dit komen door de tarwekiemolie die ik slik??
    MOET IK NU NOG KLUSSEN?
    want ml slaapt al en moet morgen om 5u op!! Of kan ik ook morgenmiddag klusse??
    Waarom is me temp gestegen vanochtend als ik nu pas eggwhite slijm heb??
    En de laatste vraag: Is morgen niet veeeel te vroeg om bloed te prikken want tussen zaterdag en donderdag zitten 5dg en als ik toch vanacht me eisprong heb dan is het maar een paar uur?

Alvast heel erg bedankt voor het antwoorden!!

2. Amoura

Amoura Actief lid

24 mei 2012
    361
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Holland
    Lieve meid, als ik jou was zou ik gewoon uitgaan van de ovulatietest (tenzij je kruidvat gebruikt), en rekenen dat je binnen 12-48 uur ná de positieve test je ei krijgt. En weet dat je het beste kan klussen 24 uur na de eerste positieve test, dan kan je m niet missen :D succes!!

3. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
    laatste keer dat we geklust hebben was maandagnacht,
    stel dat me eisprong nu pas zal plaats vinden dan zou ik m net mislopen! het duurt ook nog 7u heb ik ergens gelezen voordat de zaadcel bij de eicel terecht komt :(

4. Diet

Diet Actief lid

19 sep 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    Stel dat je eisprong nu pas plaatst vindt is deze nog 24 uur te bevruchten. Ht kan dus wel. Maar ik zal ook uit gaan van je ovulatie test, en inderdaad ( kruitvat test zijn slecht ).. Als je normaal altijd een cyclus van 28 hebt is het gek dat je nu ineens een langere cyclus hebt. Ik zou er dan gewoon vanuit gaan dat hij toch rond afgelopen weekend gesprongen is. Je kunt het altijd nog voor de zekerheid doen natuurlijk.m

5. Amoura

Amoura Actief lid

24 mei 2012
    361
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Holland
    Oh dat kan prima hoor. Sperma blijft gemiddeld 72 uur leven/goed, er zijn uitzonderingen van 8 tot zelfs 10 dagen (!!). Overigens is de snelste zaadcel al na een half uur op de juiste plek ;)

6. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
    dank je wel amoura nu hopen dat we beide snel zwanger zijn

Deel Deze Pagina