ik gebruik difrax flessen maar heb ik hier vaak problemen mee. ik wil eigenlijk over op andere flessen, maar weet niet zo goed, of dat wel verstandig is en welke fles ik dan het beste kan gebruiken. zouden jullie weten wat de beste vervanging is voor de difrax fles?
Wat voor problemen? Hier werkt Difrax zonder mankementen, was met de oude fles (met 1 bocht en sluitring zonder bodem aan de onderkant) wel anders. Daarbij kon je de bodem te strak aandraaien dat het ventiel eruit klapte. Met de huidige fles kan dat niet meer.
Ze lekken Ik heb 3 flessen 1 witte en 2 gele. De witte werkt prima, nooit problemen mee, maar de gelen. Er zijn al 2 een keer gescheurd bovenaan, en nu lekken er 2 kan verder geen scheur vinden. Heb al alles geprobeerd maar ze blijven lekken Zit dus beetje op het punt dat ik er genoeg van heb, ondanks dat mijn zoon er heel goed uit drinkt.
Collega heeft ook het probleem dat ze zo lekken... Ik ben nochtans aan't denken om difrax flessen te gaan gebruiken bij nr. 2...
Hier ook lekkende flessen gehad. Mailtje gestuurd met daarin de klacht en kreeg netjes 2 nieuwe opgestuurd.
hoi, waar lekken die dan?? want moet zeggen geen problemen mee, en hier zijn het de enigste flessen die ze wilt en heb er veel geprobeerd. gr
Er komen hele kleine ieniemini scheurtjes bij het schroefdraad...je ziet ze niet maar ze zijn er wel. Probeer maar eens uit. Hier ook een mail gestuurd en ook een nieuwe fles gekregen wat ik dan wel weer netjes vind. Maar de nieuwe lekt nu ook weer plus een andere.... Maar Tim drinkt er zo goed uit!
Heb ook gemaild, krijg nu 3 ultra s flessen omdat dit al de zoveelste flessen zijn, wel goede service vind ik.
Dat lekken met Difrax had ik ook, gingen bij mij ook kapot bij het dichtdraaien. Vond dr. Brown erg fijn en gebruik nu de Avent flessen met ring. Bevallen prima, vooral de grote opening is ideaal!!