Ervaringen ovulatiebloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Moon77, 19 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hoi hoi,

Zijn er dames die ervaring hebben met een (of meerdere) ovulatiebloeding?

Ik heb ovutesten gebruikt en dacht zaterdag een posi test te hebben, maar toch doorgegaan met testen en klussen en had ik op dinsdagavond pas echt een posi test. Dus woensdagochtend (had maandagavond nl ook al geklust) weer een klussessie ingelast. Daarna met het naar de wc gaan had ik bloedverlies, terwijl ik tijdens het vrijen totaal geen pijn of iets heb gehad. Dit bloedverlies (oranje/rood melkachtig zeg maar) heeft tot 16.00 uur geduurd en daarna is het bruinverlies geworden. Ook had ik buikpijn en rugpijn. Donderdag ook nog wat bruin- en bloedverlies gehad met buikpijn. Ook af en toe wat steekjes gevoeld. Vandaag nog een klein beetje bruinverlies en steekjes in mijn buik en wat last van mijn rug. Ik begrijp hier dus helemaal niets van, heb dit nog nooit gehad. Wilde gisteravond of vandaag ook nog even klussen voor de zekerheid, maar gezien mijn buik- en rugpijn en bloedverlies stond/staat mijn hoofd er niet echt naar. Maar ben bang dat ik dan weer net een kans mis ofzo.

Ik hoop natuurlijk dat alles goed is en ik genoeg voorraad heb :).

Graag hoor ik jullie ervaringen!

liefs,
    Moon

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Weet niet zeker of het een ovulatiebleoding is geweest, maar kan t anders niet verklaren..ik heb deze maand op dag 14, 15 en 16 wat bruin/roze slijm verlies verloren..normaal een cyclus van 31 tot 32 dagen.. daarna had ik op dag 21 weer wat bruinverlies.. 1 x bij het afvegen...(???)

vandaag dag 31.. en nog geen ongi, maar die kan ook nog morgen komen.. als het geen ovulatiebloeding is geweest dan heb ik geen flauw idee.. had niet gesekst of iets dergelijks tenminste niet op dag 13 en 14.. wel op dag 15, maar toen werd t niet erger of minder.... dus daar kwam t iig niet van ;)

3. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hoi Ichtus,

Bedankt voor je reactie :)! Ja, ik heb wel redelijk veel gesekst die dagen ervoor, maar maandagavond voor het laatst en woensdagochtend pas weer. Maar ja, je gaat je toch bepaalde dingen afvragen hè? Heb ik idd teveel geklust, of mankeer ik iets?
    Ik herinner me trouwens dat ik maandag- en dinsdagavond wat krampachtige buikpijn had :(.
    Verder had ik donderdag maar 1 keer bloedverlies met het afvegen en dit was helder slijm met wat bloed erin gemengd, verder bruinverlies. Maar echt al dagen buik- en rugpijn en zere benen, voel me niet echt heel lekker ofzo :(.

Voor jou is het dus ook weer spannend?? Ben benieuwd. Mss dat het bruinverlies van dag 21 te maken heeft met de innesteling??? Wanneer ga je een testje wagen?

liefs,
    Moon

4. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Niemand :(??

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    pfff.. sja wanneer.. normaal benik een testneuroot ;) en test ik al van te voren. nu niet.. heb niet t gevoel dat ik zwanger ben dus heb er ook geen drang toe.. wel zin in overigens, maar goed.. ik wacht t wel af.. Als ik woensdag nog niet ongi ben test ik donderdag.. dat is dan dag 36.. zo lang heeft mijn cyclus nog nooit geduurd...

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik heb sinds mn cyclus weer op gang is na de zwangerschap ook bijna elke maand halverwege mn cyclus bloed-in-slijmverlies. Met of zonder klussen, het maakt geen enkel verschil, dus ik ga dr vanuit dat het met mn ei te maken heeft

7. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hoi Gup,

Bedankt voor je reactie :)! Heb je daar ook buik- en rugpijn bij? En verlies je dan veel bloed?
    Ik heb me echt 3 dagen niet lekker gevoeld, zeg maar. Vandaag voor het eerst weer zonder de buik- en rugpijn en geen bruin/bloedverlies meer. Vond het in iig erg vervelend, ook omdat het voor mij het klussen de afgelopen dagen heeft "verpest". Bang dat het nu toch net te weinig is geweest...haha. Heb dit nog niet eerder zo meegemaakt en weet ook niet wat het is.

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    rugpijn niet echt, wel steekjes in mn buik, euh net zoiets als met prikken in je arm zeg maar, je voelt het ff heel scherp en eignelijk is het gelijk weer weg. Snap je?
    Veel bloed is het niet, kan makkelijk met 1 inlegkruisje per dag doen maar duurt meestal ook wel 3 dagen.
    Ik voel me dan beetje grieperig, koud, moe, duizelig en soms misselijk. En sagrijnig niet te vergeten.
    Het verpest inderdaad het klussen, temeer daar mn mannetje er geen zin in heeft als hij weet dat ik beetje bloed. Dus afgelopen keer heb k het gewoon niet gezegt:D

9. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hihi, als hij het dan niet ziet is er niks aan de hand ;). Mijn vriend vond dat op zich geen probleem, maar ik wel en daarnaast gewoon teveel pijn overal om het gezellig te maken.
    Ik had ook genoeg aan een inlegkruisje, maar het het afvegen was het de eerste dag best veel elke keer :(. We wachten het maar af, hoop dat het ondanks het bloedverlies en niet nog een extra keertje klussen toch raak is :).
    Hoe lang zijn jullie nu bezig?

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    tja, daarna zag hij het wel maar toen maakte het niet meer uit:) Pijn is niet zo erg dat ik niet meer kan genieten, maar het is meer de "druk" die ik er zelf op leg van "nu is het tijd".

dit is de 3de ronde. dus nog niet echt heel lang bezig, maar heb wel lange cyclus telkens en daar baal ik wel van.

11. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hahaha...ja, toen zat zijn taak er al op :p. Ja, voor dat "moeten" moet ik ook oppassen hoor! Niet alleen bij mijn vriend, maar ook voor mezelf...dan is hij er klaar voor en ikke niet, of andersom....haha :).

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    tja het lukt ook niet altijd om wim mee te krijgen omdat hij er minder haast mee heeft dan ik

Deel Deze Pagina