Goedemiddag allemaal! Ik heb een vraagje.. Zondag heb ik met Predictor (vroege) getest, en er kwam een tweede streepje. Maandag (gisteren) heb ik getest met de gewone Predictor: ook een tweede streepje. Omdat ik daarna overal negatieve ervaringen las over Predictor, heb ik gisteren ook nog getest met Etos huismerk, daar kwam ook een tweede streepje, maar wel heel licht. Het streepje was wel blauw. Van anderen begreep ik dat kruidvat 2v5 het beste was, dus die heb ik net gehaald en ik heb net getest: ook een tweede roze streepje! Alleen wel heel licht. Ik zal een foto bijvoegen, maar het is er erg slecht op te zien. Maar ik hoef op de test niet te zoeken naar een tweede streepje, hij is alleen wel lichter dan de controle streep. Ik durf niet te hopen , maar wat denken jullie?
als je met zoveel verschillende testen positief test en met foto toch duidelijk 2 streepjes zeg ik.. gefeliciteerd!!
Cliche cliche maar een tweede streep is een tweede streep. En een tweede streep is helemaal een tweede streep als je die ziet op 6 miljoen verschillende testen. Ga het maar geloven hoor, je bent hartstikke zwanger!
zeker op die wazige foto is die streep te zien, en hij hoeft echt niet zo duidelijk te zijn als de controlestreep. Misschien voor je eigen bevestiging zou ik de CB met indicator doen. Hier deed ik bij de tweede de KV 2v 5 test die was heel licht (lichter als die van jou) en toch gaf de CB met indicator al zwanger 1-2 aan tot mijn grote verbazing! De zwanger niet zwanger, die geeft volgens mij net iets later weer aan van CB Gefeliciteerd!!
O, meiden, bedankt!! Ik durfde het gewoon niet te geloven, stom he ? Vriendlief zei dat er, achteraf gezien, ook wel heel veel symptomen waren. Maar ik was zo bezig met de verbouwing dat ik er niet op gelet heb. Terwijl ik er de vorige maand zo mee bezig was. Vind het maar spannend allemaal!