Na mijn negatieve test vanmorgen hem eens uit elkaar gehaald en dan zie ik dit: Een streep of ophoging van kleurstof! Betekent dat de test wel goed is gegaan of niet? Helemaal aan de rechterkant?
Nog een druppel water er op doen. ze lopen de laatste tijd niet goed meer door. K.. testen tegenwoordig
Normaal? Bij alle andere testen heb ik dit nog nooit gezien hoor? Geloof me anders had ik er geen vraag over gesteld?
Nee, een goede test geeft op de goede plek een streep. Anders zou er wel op de verpakking staan dat je hem uit elkaar moet halen toch? Hoop wel voor je dat een volgende test een goede positief geeft!!
Deze test is voor mij ook negatief hoor! Hoe graag ik ook wil dat hij positief is hahaha. Ik vraag me alleen af of de test nu wel goed gegaan is ivm die kleurstof daar?
Denk wel dat de test goed is gegaan, het streepje staat na de plaats waar je het streepje hoopt te zien. Als deze daarvoor zou staan, zou ik het inderdaad ook niet vertrouwen. Morgen eens een test van een ander merk proberen, voor je eigen gevoel ook fijner misschien? Succes!
De vloeistof gaat idd ergens heen, die gaat van rechts voorbij de test streep en voorbij de controle streep dat dikke gedeelte in, dus niet de andere kant op. Vandaar dat ik het zo gek vind..
Oh zo! Ik denk het wel hoor, dit zal best bij veel testjes gebeuren, maar we halen ze niet stuk voor stuk uit elkaar toch?
whahhahaha oh is DAT het??? Ik heb de laatste kruidvattesten steeds uit elkaar gehaald, kon ik ze naast elkaar leggen.. en dit was de eerste keer dat ik het tegenkwam.
Is wel normaal. Heb dit al meerdere keren gehad. Haal die ovulatietesten maar eens uit elkaar dan zul je zien dat vaker gebeurd. Er staat geen streep binnen het testvakje, alles erom heen is gewoon negatief.
Dit is inderdaad negatief en is een ophoping aan het einde van de test strip. De streep staat bij lange na niet op de goede plek. Sorry succes
Ik heb dit bij ál mijn testen, positief negatief ovulatie test of zwangerschapstest, allemaal! hier houd de opnamestrip op, en die gaat bij dat lijntje over op de teststrook.. is zéker geen positieve test meid, sorry! in de teststrook zit één streepje met cellen die reageren op hcg, en die zit simpelweg niet daar.. dus dit kan onmogelijk een positieve test zijn. wil niet bot doen, maar ik zou hier echt geen sec langer aan denken, focus op de volgende!
Tjee wat een reacties, als jullie lezen, dan hadden jullie ook gelezen dat ik deze ook NIET positief vindt. Hieruit blijkt toch dat niet alle kleurstof gebruikt is? Ik ga sowieso morgen opnieuw testen.
In je titel staat anders duidelijk: wat is dit? Een STREEP of ophoping van vloeistof? Dus kennelijk had je zelf toch gehoopt dat dit een geldige streep was. Maar helaas. Dit komt vaker voor bij testen die veelal negatief zijn. Maar geen bloed, geeft moed. Misschien is je volgende test wel positief!
Bedoelde mijn reactie absoluut niet slecht hoor! weet alleen maar al te goed helaas hoe het voelt om een week lang ontzettend hoop te houden mede door dit soort testen. ik maak ze ook niet meer open trouwens, streep is streep en die zoek ik pas na mijn NOD. ik hoop voor je dat je volgende test overduidelijk is idd geen bloed = goed toch?