positieve ovulatietest..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door jipje, 24 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Hoi dames!

Heb een vraagje over de ovutesten,, had eerst 2 cyclussen van sensitest geprobeerd maar daar kreeg ik geen duidelijke piek bij, dus heb deze cyclus die van clearblue gekocht!
    Afgelopen donderdag had ik een smily, ik helemaal heppie, heb die dag ook sex gehad, de volgende dag was de test alweer negatief maar heb toch nog een keer sex gehad, maarja je eitje springt 24 tot 48 uur na positieve test las ik, heb ik dan toch wel op de goede dagen sex gehad??

Groetjes jipje!

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Qua timing zit je wel goed hoor. Suc6 in de wachtweken!

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Zeker wel. Succes op het wachtbankje!

4. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    gelukkig! :) ja wachten .. nog 11 dagen, pff! maar komt wel goed, gewoon genoeg leuke dingen plannen ;)

5. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Nou Jipje, we zitten in hetzelfde schuitje! Ook ik moet nog 11 dagen wachten... Lang he? Haha... Vind het lastig er niet al te veel aan te denken!

6. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ja idd, je voelt ook vanalles, maar dan ga je weer denken je kan volgens mij nog helemaal niets voelen haha, en er niet aan denken, sja is idd erg moeilijk! gisteren wel heel de dag volgepland dus het lukte een beetje, maar dan heb je weer momenten van het zou toch leuk zijn he een kleine nu.. :) haha we wachten af!

Deel Deze Pagina