Hoi meiden, Ik heb een vraagje ik had gister middag op cd 15 een knal positieve ovulatie test, maar dacht test nog even door, nou had ik gisteravond en vandaag net zo'n positieve test, maar welke moet ik nou aanhouden? Gewoon de eerste positieve? Dus dat ik dan woensdag op 1 dpo zit? Of later omdat hij net zo positief blijft? Alvast bedankt! X
ik denk dat niemand je daar het definitieve antwoord op kan geven... kan je denk ik alleen met een echo vaststellen. ik had bij mijn zoontje op zaterdag en zondag een (even) positieve test. Uiteindelijk bleek obv alle zwangerschapsecho's dat de bevruchting op die zondag had plaatsgevonden. Bij mijn dochter had ik op donderdag eind vd middag een positieve test, vrijdagochtend om 10 uur al geen follikel meer te zien (dan is eisprong al geweest dus; bevruchting bleek op vrijdag). 's avonds niet eens meer getest.
Ja dat is de test van gistermiddag, die van gisteravond en vandaag zijn dus wel net zo donker. Dan hou ik woensdag als 1 dpo aan! Thnx
Nog een vraagje.. Kunnen we wel het beste blijven door klussen als de testen positief blijven? Of vandaag en morgen nog en dan genoeg? ( wij zijn niet van het heel 'vaak' doen dus las meestal even pauze in zo na me ei, maar wil natuurlijk niet te weinig gebruik van maken )
Ik zou het zelf om de dag doen, maar dat is voor jezelf! Wij zijn daarna ook even gestopt hoor en ben zwanger!
Oké en dat is dan genoeg? Of moeten we doorgaan tot de ovulatie test negatief is? Sorry hoor heb nogal veel vragen
Even inhaken... Waarom rekenen jullie woensdag als 1 dpo als de test op zondag positief is? Ik zou zelf dan dinsdag als 1 dpo rekenen, dus ben benieuwd naar jullie reden?
Ik dacht dat dat was omdat het eitje tussen de 24 en 48 uur springt dus hij kan ook nog dinsdag springen.. Ik was nu alleen in de war omdat hij positief blijft dat ik dan misschien later op 1 dpo zit
Ah ja natuurlijk, niet bij stilgestaan. Ik ging uit van zondag lh-piek = maandag eisprong. Maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn, kan idd ook dinsdag nog. Thnx Succes verder
Idd uiterlijk dinsdag de eisprong. Altijd uitgaan van de 2e dag zodat je niet te vroeg gaat testen (mits je tempt natuurlijk, dan weet je bijna 100% op welke dag je ei was )