Hi dames, Even een vraagje : Wij gaan als het allemaal mee zit in juni beginnen met IUI in Gent. Met de arts hebben we afgesproken dat we het zonder hormonen gaan doen, ik doe ovulatietesten en wanneer deze positief is dan bel ik om een afspraak te maken voor de IUI. Nu vraag ik me af welk merk ovulatietesten ik het beste kan gebruiken? En ik las bij sommige dat je niet met ochtendurine kan testen , maar dat de beste tijd rond 12 uur in de middag is of later. ( dan ben ik altijd aan het werk ) hebben jullie hier ervaring mee ?? Ik zit er mee dat als ik het bijvoorbeeld in de avond zou doen, en de test is positief, dan kan ik niet meer naar het ziekenhuis bellen voor de volgende dag ?? en ook geen vrij nemen van mijn werk ? Misschien maak ik me onnodig druk hierom, maar zou graag jullie tips/ ervaringen horen ! Alvast bedankt,
Het beste is om het idd 's middags te doen. Kun je niet tijdens je werk even naar de wc en een ovu testje doen?? Of in je pauze misschien?? Het liefst wel ong. op hetzelfde tijdstip.. Ik heb sensitest ovu testjes gebruikt.. Werkte bij mij erg goed! En van cb zijn natuurlijk ook erg goed (alleen iets prijziger) Heb je een regelmatige cyclus?
Bedankt voor je reactie , Ik heb idd een regelmatige cyclus, dus ik weet wel ongeveer wanneer mijn eisprong plaatsvindt. Dat scheelt wel. Ik denk dat ik het inderdaad maar op mijn werk zal moeten doen.. is niet echt heel fijn, maar het is niet anders.. Mocht ie dan positief zijn , dan kan ik wel meteen vrij vragen voor de volgende dag
Hoi! Ik heb zelf de ovulatietesten van Sensitest gebruikt. Ik moest elke dag om 10 uur 's ochtends een test doen. Inderdaad op m'n werk... Het was gelukkig na 1 keer IUI raak en heb het dus maar 2 keer op m'n werk gedaan... Daar loop je dan met je bekertje naar de wc...hahaha. Ik hoop dat alles lukt bij jullie!