Fototopic kledingstijl 2

Discussion in 'De lounge' started by Imensa, Aug 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Imensa

Imensa Niet meer actief

Hoe kleed jij je graag? Wat voor merken vind je fijn?

Ikzelf zal beginnen. Ik heb niet echt een vaste stijl. Al ben ik wel van de wat stoerdere kleding. Draag graag spijkerbroeken maar vind een jurk(je) op zijn tijd net zo leuk! Een deel van de dag loop ik in mijn sportkleding. Daarin hou ik toch wel van opvallend.
    Qua schoenen heb ik veel sneakers en ik ben dol op mijn lage blauwe allstars.

2. Imensa

Imensa Niet meer actief

#2 Imensa, Aug 31, 2014
    Last edited by a moderator: Aug 31, 2014
    En mijn sportkleding (het is dat ik er niet heel de dag door in kan lopen :D)

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Zal zo even zien of ik nog wat foto's heb.
    Ik kleed me, als ik het een naam moet geven, 'stoer' denk ik.
    Ik draag amper jurkjes, alleen in de winter. Vooral veel skinnyjeans, veterboots/timberlands/all stars. Heb ook vrij veel sneakers en een stuk of 3 laarsjes met hak.
    Leuke shirts/topjes en in de winter gebreide truien/vesten.
    Qua merken ... Ik heb echt van alles wat. Eigen merk, G star, only, coolcat, Anna Scott etc.

4. sther3

sther3 Niet meer actief

Leuk! Van alles wat! Ik heb nu even geen foto's ( ook nog geen lange spiegel in huis helaas, staat op het prioriteiten lijstje 😉)
    Maar ben vooral van de basic hempjes, gecombineerd met colbertjes.. Heb bijna alle kleuren broeken en colbertjes, hempjes ben ik nog bezig aan de verzameling.. Jurkjes vind ik heel leuk, maar vaker in de zomer, want de jurkjes die ik heb kunnen alleen met blote benen of met een dunne panty.. image.jpg
    Toch een foto, dit had ik op een lichte spijkerbroek aan, met enkellaarsjes met hak.
    Ik ga altijd wel gekleed de deur uit, nooit in m'n sjonniesbroek.. Heb een paar platte schoenen en verder alleen pumps.. Sneakers houd ik niet zo van..

5. sther3

sther3 Niet meer actief

Verder vind ik dit heeel mooi, maar ik weet dus niet of ik dit 'zomaar' aan zou doen.. image.jpg

6. Imensa

Imensa Niet meer actief

Hey zag net een andere foto volgens mij:D

Ik heb mijn kast vol pumps staan. Zou er heel graag op lopen. Helaas lukt het niet meer. Kan ze nog niet weg doen op de 1 of andere manier:)

Oh edit: hij staat er weer! Hier houd ik ook wel van.

7. sther3

sther3 Niet meer actief

Haha ja ging even mis, ik ben niet zo handig erin, en al helemaal niet op mijn telefoon.. 😊 nou, echt hoge pumps heb ik wel staan, maar draag ik alleen met gelegenheden (zitgelegenheden vooral haha) maar ben gek op m'n zwarte pumps, die zijn normale hoogte en kan ik wel een poos dragen..
    Die eerste foto ben ik zelf, die tweede wil ik heel graag. Toch maar weer eens winkelen en de basisvoorraad aanvullen 😁

8. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    Dit vind ik ook super.
    Ik hou van klassiek en netjes maar ik durf dat niet vaak aan te trekken omdat ik dan het idee heb dat ik overdressed ben ;)

Imensa, gave Nike's!

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Mijn smaak is echt verschillend, van een tuttige little black dress met hakken tot een iets 'stoerder' outfit.

10. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Tot dit en alles daar tussen zowat:p

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb niet zoveel foto's op m'n nieuwe telefoon.
    Deze zijn van afgelopen week.

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

En een super charmante foto die mijn man gisteravond heeft gemaakt 😱
    Colbertje, tshirt en skinny. Dagelijkse kost, haha.

13. sther3

sther3 Niet meer actief

Ja dat idee heb ik dan dus ook, dus ik durf dat ook niet aan.. Dan ga ik maar weer voor 'veilig'.. Maar ik ga het misschien toch maar gewoon een keer doen, gewoon omdat ik het stiekem toch graag wil..

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik ben nog een beetje zoekende weer. In de rolstoel is niet alles handig. shirtjes kruipen helemaal snel op op je rug en vleermuis mouwen, aparte dingen aan de zijkanten vind ik heel gaaf maar zo niet praktisch in mijn stoel. ruimere jassen ook niet kom ik achter.

ik vermoed dat het voornamelijk skinny/smallere broeken worden al dan niet met laarzen erover (lekker straks in de winter hele hoge, benen worden zo snel koud), langere shirts/tunieken tot over mijn billen ivm opkruipen. jurk met legging gaat dus ook erg goed.

Ik merk dat alle kortere shirts, truien etc in de kast blijven liggen omdat het gewoon erg irritant is om steeds dat in mijn rolstoel weer naar beneden te moeten trekken.

15. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113

Ah die nikes! Mag ik vragen waar je die gekocht hebt?

16. Imensa

Imensa Niet meer actief

Schoenenreus:D

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dit heb ik nu aan, jasje woon ik in zomers .

18. Logan

Logan Niet meer actief

Een combinatie van stoer en netjes. Veel grijs, zwart en beige.
    Excuse the mess. ;) Het is mijn omkleed kamer met make up, nagellak en salontafel vol kleren haha.

19. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113

Alle winkels online gehad maar hier dus nooit kunnen bedenken! Heb ze besteld! Nog in de aanbieding ook:D

20. SDonya

SDonya Niet meer actief

Die Adidas wil ik ook nog halen alleen dan zwart met roze! superleukkkk!

Share This Page