mannetje is werken. bah

Discussie in 'De lounge' gestart door dorisn, 27 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    mn man is dj (als hobby) en is vanavond draaien in breukelen. bah, vind er niks aan dat ie er niet is. hij draait de laatste tijd gelukkig niet vaak meer en wil er aan het eind van het jaar mee stoppen. (gelukkig) voordat alyssa er was vond ik het super. als het ff kon ging ik mee en zelfs toen ik 36weken zwanger was stond ik erbij. nu kan ik niet meer mee omdat ik niet voor zulk soort dingen oppas wil regelen, plus dan moet alyssa uit logeren want je laat geen enkele oppas tot 2.00 snachts zitten.

nu is alleen het probleem dat ik me super verveel. ik vind gewoon niks leuk om te doen als ik savonds alleen thuis ben. ik wil alleen maar dat ie heel snel weer thuis is, want ik kan ook niet slapen als ie niet thuis is. ik heb dat altijd al gehad en als hij dan een paar keer achter elkaar moest draaien en ik ging niet mee ging het slapen wel, maar nu.

gelukkig hoeft ie vannacht maar tot 24.00 te draaien (met een uitloop naar1.00) en is ie uiterlijk om 2.00 weer thuis. (tis al bijna 23.30)

sorry voor mijn niet boeiende verhaal.

zijn er meer vrouwen van dj`s? (of vrouwen waarvan de man/vriend snachts moet werken) en wat doen jullie als jullie man/vriend aan het werk is?

liefs doris

2. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Mijn vriend werkt niet 's avonds, maar heeft darten als hobby, en nu zit ik het hele weekend helaas alleen thuis :( Vindt het ook helemaal niks hoor! Heb hem liever bij me.......
    Maar zo'n weekend toernooi kan hij helaas niet missen!

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Mijn mannetje kwam gisteren even thuis om te eten en toen moest hij ook weer naar zijn werk. Kwam pas vannacht thuis toen ik al sliep.

Tip: als je zoiets vantevoren weet, lekker allemaal vrouwenseries opnemen of dvdboxen kopen(gooische vrouwen, grey's etc.) Dan kun je die allemaal mooi achter elkaar kijken met een lekker kopje thee en chocolaatjes erbij. Ik kan daar altijd wel van genieten hoor ;)

4. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    mijn mannetje zit op dit moment in Duitsland.. daar is ie aan het werk op de kermissen daar.. hij moet nog tot eind october! :( baal ik wel van.. want ik verveel me ook dood nu 'savonds.. moest hem ook opbellen op te zeggen dat ik weer zwanger was.. natuurlijk wil je dan lekker samen zijn.. hoop dat de tijd snel voorbij gaat! ik zit nu ook steeds voor de tv en voor de pc maar dat gaat ook zo vervelen..
    Liefs mamasuusje

5. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    mijn man werkt ploegendiensten... ik mag volgende week weer heel de week alleen slapen :(
    tja... ik ga lekker vroeg naar bedje toe en ga wat lezen enzo of nog ff tv kijken...en dan is er meestal ook nog wel een nachtje dat ons dochtertje een keertje bij me slaapt, lekker gezellig zo'n klein meissie bij me!

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Mijn vriend werkt 3 dagen in de week, late diensten. Ik vind het juist heerlijk 's avonds alleen thuiszijn. Lekker aanrommelen. Ik ben graag alleen af en toe.

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Mijn vriend werkt veel nachtdiensten en moet dan 's avonds beginnen tussen 11 en 12. Ben er helemaal aan gewend en vind het helemaal niet meer erg dat hij gaat... Ik ga dan lekker midden in het grote bed liggen en lekker de tv aan (waar mijn vriend niet tegen kan als hij thuis ook in bed zou liggen).

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Mijn man werkt altijd savonds tot een uur of half 2, hij is centrallist bij een taxibedrijf en rijdt soms zelf ook taxi. Ik moet zeggen je raakt er aan gewent. De eerste weken miste ik hem vreselijk, maar nu ben ik er erg aan gewend de avonden voor mezelf te hebben. Ik vind het nu heerlijk en zelfs raar als hij wel thuis is hahaha

Voordeel is dat ik van 8 tot 12 kan werken sochtends en hij dan de zorg voor ons meisje op zich neemt. Dus wij hoeven dr niet naar kdv of oma oid te brengen.

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Er is trouwens bij de clubs van de lounge een topic over mannetjes met avonddienst

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    mijn mannetje is altijd dinsdag avond aan het quizen en blijft dan bij zijn ouders slapen.
    Ik vind het heerlijk soms blijft me nichtje van 2 dan logeren omdat ik op woensdag vrij ben en dan ook gelijk op haar pas.
    Mijn avonden zijn juist zo voorbij.
    Tv kijken op me laptop freubelen gamen huishouden. Voor ik het weet is hij er weer.

Ik vind het ook lekker gewoon 1 dag in de week voor me zelf.
    Al mis ik hem dan wel naast me in bed hoor .

11. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hier een man die schildert in de standbouw, dus ook geen 9 tot 5 baan. Soms hele dagen en avonden (Woonbeurs nu, is zo'n gevalletje 'laat') en soms Düsseldorf, Keulen.

Ik vind het helemaal niet erg om alleen te zijn, laat mij maar rommelen. Het is dan extra leuk als ie er wél weer is ;)

Tips? Vriendinnen uitnodigen voor een avondje bankhangen, zelf lekker knutselen/film kijken/verwenavondje met bad, bed en boek...

"I'm having a date with ME," noemde Oprah het ooit eens ;)

12. FutureMommy

18 aug 2008
    87
    0
    0
    Ik vind het soms echt heerlijk als vriendlief een avondje weg is..fijn op de bank al je series kijken en lekker doen wat je wilt heeerlijk! Maar moet natuurlijk niet te vaak voorkomen dat zou ik ook absoluut niet leuk vinden.

13. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Die van mij werkte tot voor kort in de horeca als kok. Hij had hele lange diensten. smorgens om half ging hij de deur uit en savonds om half elf kreeg ik een telefoontje van dat hij pas weg ging bij zijn werk. Soms werd het ook nog later zoals op zondag.. Ik baalde ik ernorm van en ik merkte dat onze relatie er onder begon te lijden. Ik heb doen aan de bel getrokken en gevraagd of hij naar ander werk kon gaan kijken.
    Sinds kort werk hij in een lunchroom en heeft hij andere tijden zodat we elkaar meer zien. Het is zelfs zo dat we nu savonds weer samen eten.
    Vanaf november zal zijn leven zijn leven weer anders worden. Want dan gaat hij weer een carriere swits maken. Dan gaat hij de opleiding in voor machinist. Waarna hij na een paar maanden in de praktijk in regelmatige diensten gaat draaien.
    Mijn conclusie is na afgelopen tijd dat het belangrijk is dat af en toe tijd voor elkaar moet maken. En moet voor komen dat het leven niet alleen om werken draait.

14. Debby18

Debby18 Actief lid

2 apr 2006
    317
    0
    0
    Ik ben het van thuis uit gewend. Mijn vader is ook dj/zanger, en was altijd in het weekend en soms doordeweeks werken. Ben nu al bijna 4 jaar samen met mijn man, die heeft een eigen geluidsverhuurbedrijf, en heeft een aantal vaste bands. Vooral vervelend in het hoogseizoen, want dan is hij soms van de 7 dagen per week er 6 aan het werk, en zit ik altijd alleen. Overdag ben ik druk bezig met zoontje, boodschappen, huishouden, visite, etc. En als ik 's avonds weer alleen ben (toevallig is hij afgelopen vrijdag en gisteren weesten werken en moet hij vandaag en morgen weer)dan ga ik meestal dingetjes doen in het huishouden waar het overdags niet van komt, dus de strijk wegwerken, was vouwen, badkamer grondig poetsen, keuken grondig poetsen, vloer schrobben, of ik doe wat voor mezelf, bijvoorbeeld foto's inplakken die nog niet in een album zitten, in mijn dagboek schrijven, leuke dvd kijken, op msn kletsen, op het forum neuzen, etc. Ik vind het natuurlijk altijd leuker en gezelliger als mijn man thuis is, maargoed het is eenmaal zo, en je went er toch wel aan hoor. Mijn man is soms ook wel eens een paar nachten niet thuis. En als hij dan wel weer thuis is, dan waardeer ik dat heel erg en doen we 's avonds iets gezelligs zoals samen gourmetten, leuke film kijken, en soms passsen opa en oma op en gaan we lekker uit eten, biosje pikken of 's avonds gezellig met vrienden ergens borrelen.

Je moet het voor jezelf zo aangenaam mogelijk maken. Je zou ook op de dagen dat je vriend/man werkt leuk je vriendin(nen) op kunnen bellen om lekker te komen kletsen bij jou thuis. Er is altijd wat te doen. Ik verveel me nooit in ieder geval! :)

Liefs xxx,

Debby

15. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Mijn vriend werd door één van zijn vroegere werkgevers vaak naar t buitenland gestuurd. En dan niet voor een paar dagen ,maar voor een paar weken. Heeft ie altijd leuk gevonden, hij was toch alleen, sinds wij samen zijn was er voor hem de lol vanaf, alleen wilde zijn baas daar geen rekening mee houden. Dus daar heeft hij ontslag genomen.
    Nu heeft hij een eigen zaak en heel af en toe blijft hij eens een nachtje weg. Niet leuk maar is te overzien. Ik herken je gevoel helemaal. Kan ook heel slacht in slaap komen, heb geen zin in de avond, ga t liefst om 20u naar bed om te slapen, des te sneller is hij weer terug.

16. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    mijn mannetje is ook best wel vaak savonds weg, hij werkt in de horeca als bedr.leider in een snackbar, toen we elkaar nog niet kende werkte hij zo een 50 tot 60 uur in de week, maar sinds we elkaar kennen is dat terug gebracht naar 40 misschien 45 uur.
    ik vond het eerst ook verschrikkelijk als ie weer eens een avond, over zaterdags weg was, maar nu vind ik het heerlijk, kan lekker dingen voor me zelf doen enz

17. Niet meer actief

Tja, hier een stel dat beiden voor de radio werkt.....Mijn man gaat nu net de deur uit, hij presenteert ook op zondag.
    Bij zijn andere werkgever heeft hij ook avonddiensten, en op woensdag neemt hij een programma op, en ik presenteer dan live. We hebben voor de woensdagavond dan ook altijd een vaste oppas.
    Hij is dus 2 avonden in de week aan het werk, waarvan 1 avond ik dus alleen zit. Vind ik helemaal niet erg, ontspannend juist!
    Ook heeft hij zijn hobby, dus het kan voorkomen dat hij dan 3 avonden weg is.....

Tja als je mannetje producer/presentator is dan weet je dat het er bij hoort en aangezien ik zelf hetzelfde doe als mijn man weet ik dat en kunnen we er ook goed mee overweg ;)

18. maitestar

maitestar Lid

8 okt 2007
    91
    0
    0
    Hondenspeciaalzaak
    Meppel
    Mijn man is baggeraar en is bijna alleen in het weekend thuis. Hij komt vrijdag 's avonds thuis en de wekker gaat zondagnacht om 4 uur weer.
    Hij slaapt dus doordeweeks in hotels of op het schip zelf. Dus ik ben eigenlijk altijd alleen.
    Voordeel is wel dat bij de meeste diensten ook er wel wat vrije tijd tegenover staat.
    Zoals bij deze dienst is het 2 weken werken en dan een weekje vrij. Dus morgen hoeft hij niet weg en dat is dan wel lekker.
    Alleen ook erg wennen omdat Bryan en ik samen een heel eigen ritme/leven hebben en dat wil nog wel eens botsen.

19. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    mijn mannetje heeft ook geen 9tot 5 baan,.bij hem is het vaak verschillend,de wekker gaat s'morgend om 5 uur al zit die 6uur inde auto en komt sávonds pas thuis tijd verschild nogal hoelaat,soms komt die ook thuis enkel ff om te eten en dan vervolgens weer verder tewerken,ook buitenland,weekends is hij wel vrij dus daar en ik wel blij om,ik doe lekker mijn eigen ding,maar mis het soms wel om sávonds met z'n 2tjes op de bank filmpje te kijken.Mijn schoonmoeder heeft ook al vaak gezegt werk niet zoveel,.maar hij vind het leuk en de rekeningen betalen zich niet vanzelf ;)

20. bellina

bellina Actief lid

13 aug 2008
    371
    0
    0
    mijn man werkt niet s'avonds of s'nachts maar hij moet wel regelmatig op zakenreis, voor we de kleine hadden ging ik 9 van de 10 keer mee, nu is dat teveel rompslomp voor die paar dagen

ik vindt het wel waardeloos hoor om dan alleen thuis te zijn bah

Deel Deze Pagina