- Pannenkoekenhuis Du Chalet in Bleiswijk - De Pannenkoekenboot in Rotterdam (vaart door de haven!) - De Duinerij in Bergen aan Zee En vroeger had je in Egmond aan Zee De Bolle Hoed, maar die is weg
't pannekoeckershuys in den hout grote speeltuin erbij met trampolines en binnen een speelgrot kinderen krijgen bij de pannekoek munten en daarmee kunnen ze speelgoed halen in het winkeltje
I secon that! De hooizolder (of is t toch schuur? kan t nooit onthouden...) Alleen soms n tikkie erg druk in t weekend. Maar heerlijke pannekoeken en erg leuk tentje. Gezellige goede en aardige bediening En als je s zomers buiten zit zit je aan een boeren slootje met kikkers (tja ben nou eenmaal gek op die groene glibbers)
nou, nu ik dit lees, krijg ik toch zo'n zin in een pannekoek en ik ga er bakken ook... Sorry was off topic.. Ontopic geen idee, kom niet van die kanten.
Mocht je ooit in de buurt van Borger komen, pannenkoekenhuis de Deugniet. Erg lekker en de kids kunnen er lekker spelen.
Daar zijn wij ook eens pannekoeken wezen eten en wel Sam z'n allereerste pannekoek! We hebben alle drie lekker zitten eten, aardige mensen en zelfs de hond mocht mee naar binnen. In Rotterdam in het Kralingse bos zit ook een pannekoekenhuis, vooral de "spek-appel-rozijn" is zeer aan te raden groetjes Mel
En bovendien kan je daar ook voor een vast bedrag onbeperkt eten! Ook niet mis Het is daar echt super lekker en (heel belangrijk) erg gezellig!
Ik weet niet of hij al gezegd is want heb het topic niet helemaal gelezen maar wij gaan altijd naar de pannenkoekenboot in leeuwarden, echt helemaal geweldig! Wij moeten er ruim 100 km voor rijden maar hebben het er zeker voor over.
In het amsterdamse bos zit een pannekoekenrestaurant, daar gingen wij vroeger altijd heen, en die zijn echt heel goed.
Wij zijn al verschillende keren bij de kabouterhut (http://www.kabouterhut.nl) in Amersfoort geweest. Ook erg lekker en naast de dierentuin daar dus altijd een leuke combinatie voor een dagje uit!
Hmm, misschien ga ik wel pannenkoeken bakken als toetje vanavond hmmm... In Haarlem (park de hout) zit wel een goede, daarnaast zit een kinderboerderij met speeltuintje. Wel leuk. In lelystad heb je dubbel-op, groot restaurant is dat. Nou moet ik zeggen dat het 6 jaar geleden is, dat ik daar voor het laatst geweest ben, maar die was toendertijd ook lekker.
Bedoel je De Moerse Bossen. We zijn daar 'n paar weken geleden geweest. Was wel erg lekker, maar op dat moment was de bediening niet zo geweldig. Zit trouwens wel een speeltuin bij voor de kinderen.