'T Jagershuis in Zeist! Zooo lekker, en echt de raarste combi's! Pannekoek Bali is echt aan te raden mjammm
Dat is inderdaad een geweldig pannenkoekenhuis! Ideaal naast de dierentuin. Kinderen krijgen een kleurplaats en kunnen zich daarmee bezig houden tot de pannenkoek er is. Super locatie trouwens, wij zijn hier beneden in de middeleeuwse partykelder getrouwd! lol.
Hi Nou mijn tip dan er ook maar even bij. In Elst (tussen Arnhem en Nijmegen) zit Hartelust, tegen over gemeentehuis. Super pannenkoeken en ook speelkamer ( met ballenbak) voor de kids!
Laatst bij het pannenkoekenhuis bij dierentuin amersfoort pannenkoeken gegeten Je hebt daar ook de meest rare combinaties. Vond hem ook erg lekker daar... En inderdaad Rhynauwen bij het fort die waren ook erg lekkker en een mooie omgeving... als het mooi weer is maar weer eens een stukje gaan fietsen
Ik heb zelfs drie tips voor je! - De Wilde Hof in Vledder (bij Steenwijk). Niet duur en onwijze dikke (maar wel goed doorbakken) pannekoeken. Voor de kinderen niets speciaals, maar het restaurant is erg gezellig aangekleed. Bij mijn schoonfamilie is het familie-uitje nr. 1! - Het pannekoekenschip in Zwolle. Ligt in de gracht, naast het park en nog een stukje oude stadsmuur en nog geen 100 meter van de winkelstraat! De beste: Pannekoekenhuis de Veldkamp, naast camping de Veldkamp in Epe. Dichtbij het dierenpark, speeltuin, kleurplaten, grote lekkere pannekoeken en vooral: het is van mijn neef
Pannenkoekenhuis Voorst. Zie http://www.pannenkoekenhuisvoorst.nl/. Persoonlijk nog geen ervaring meer maar hoor er veel positieve berichten over. Binnenkort maar eens proberen. Gr. Dolfijn
de pannenkoekenbakker, in zeeland, kinderen krijgen 'geld' bij hun pannenkoeken, toetjes en kunnen dan in een winkeltje iets leuks kopen. verder zijn wij laatst bij olleke bolleke in alverna, wychen geweest. geweldig, lekkere pannenkoeken, evt ook vleesgerechten. heerlijk gewoon, en de kinderen krijgen bv een clownsneus bij een pannenkoek, die uiteraard niet rond is maar in de vorm van mickey mouse! ook krijgen ze kleine cadeautjes als stoepkrijt en ballonnen. kortom ideaal als je met familie uit eten wilt! joyce
Pannekoekenhuis Het Lingebosch in vuren(bij Gorinchem) heeft ook heerlijke pannekoeken. En je kunt lekker wandelen in het Lingebos, en honden mogen ook mee naar binnen. De toetjes zijn overigens ook erg lekker en de potjes mag je mee naar huis nemen.
Oh SUPER, daar willen wij op 7 december met de hele familie heen, zijn ze echt zo goed als op hun website staat?
Er zit op de boulevard van scheveningen een hele goeie maar weet de naam niet meer! Heel veel verschillende soorten.