Wat een tandarts zeg!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door WorkingMum, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WorkingMum

WorkingMum Niet meer actief

Vanochtend stond ik op met ontzettende kiespijn.
    Na een ochtend aangekeken te hebben heb ik toch maar de tandarts gebeld (soms gaat het vanzelf over).

Nu kan ik pas volgende week dinsdag (14-08) terecht. Ik tegen die vrouw, maar ik heb ontzettende pijn kan het niet eerder. Nee maandag kan ik ook niets meer in schuiven en verder zit ik echt vol.

We waren al niet blij met die tandarts, maar nu ga ik gelijk een andere zoeken. Ga persoonlijk langs om mijn dossier op te vragen. Zou hun gezicht wel eens willen zien :D :D

Morgen een andere bellen en maar hopen dat ik daar gelijk terecht kan, anders zal er niets anders op zitten dan toch wachten.

2. Jel

Jel Niet meer actief

Wat belachelijk dat je niet direct terecht kan. Hoe doen ze dat dan met andere spoedgevallen? Ik vind het slecht hoor. Groot gelijk dat je een ander gaat zoeken.
    Toen ik verging van de kiespijn, kon ik gelukkig een paar uurtjes later al terecht toen ik belde, en zo hoort het ook.

3. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ja zeg, ze horen toch lege plekken voor spoedgevallen in de agenda te hebben. lekker dan. Ik zou ook mooi een andere tandarts zoeken!

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier was er in de stad geen enkele tandarts die plek had toen mijn vriend kiespijn had. Zelfs voor de kaakchirurgh moest hij 2!!! weken wachten.

Na wat tandartsen buiten de stad gebeld te hebben kon hij bij 1 terecht moesten wel direct betalen.

5. WorkingMum

@ Jel,
    Ja zo was het bij mijn vorige ook. Had een abces onder mijn kies zitten en had 40 graden koorts daardoor, kon ik nog tussendoor om ff de druk eraf te halen. Zo hoort het inderdaad.

@ Mammie1982, vind ik ook. Maar zo te zien hebben ze bij ons geen ruimte. De andere die ik gevonden heb (heb gelijk gezocht natuurlijk), heeft zelfs een apart telefoonnummer voor noodgevallen/spoedgevallen.

@ Saja87,
    Wat belachelijk zeg dat hij zolang moest wachten. Bij een kaakchirurg moest ik toen ook lang wachten op mijn verstandskies trekken, maar dat deed geen pijn. Dan vind ik het niet erg.

Die tandarts waar je gelijk moest betalen was dat omdat het spoed was en omdat je zelf een andere tandarts hebt? Betalen vind ik niet erg als ik maar gelijk geholpen ben.

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    s avonds en in het weekend zijn er ook spoeddiensten , gewoon bellen !! Waarschijnlijk als je nu je eigen tandarts belt , krijg je een bandje met spoeddienst ! Das hier tenminste zo !

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nee dit was omdat het niet mijn eigen tandarts was maar weet niet of dat overal zo is.

8. WorkingMum

Waar zijn die spoeddiensten dan? Heb net mijn eigen tandarts gebeld, en nee ze hebben geen spoeddienst.
    Maar bedankt voor de tip! Zou fijn zijn als elke tandarts dat heeft.

9. WorkingMum

Oh, mss heb ik het een beetje krom opgeschreven, maar bedoelde dit ook ja.
    Ga morgen kijken of ik bij die andere wel terecht kan, en dan maar betalen moet.

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Vreemd , hier kun je gewoon elke avond en in het weekend naar spoeddienst .......................Ik zou vandaag gelijk je tandarts opbellen dat het niet kan wachten tot volgnede week en dat je desnoods in de wachtkamer gaat zitten totdat je geholpen wordt , hij kan je hier toch niet mee door laten lopen , vreemd hoor !

11. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Das wel vreemd dat je geen spoednummer krijgt te horen want als jij om wat voor ernstige reden in het weekend of in de avond een tandarts nodig heb dan moet je zonder stad en land af te bellen er een te pakken kunnen krijgen.
    Mijn moeder is tandartsassistent en ik kan je wel vertellen dat de spoedlijn niet voor dingen is die er al weken zijn.
    Kiespijn is al een hele moeilijke of het wel spoed is.....

12. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

idd, hier ook gewoon een spoedlijn

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Waar woon je? Hier zit de spoeddienst op de tandheelkunde afdeling van de universiteit. Maar mijn ervaring is dat veel tandartsen niet zomaar even ruimte hebben... En spoeddienst is vaak meer voor ongelukjes en niet zomaar even kiespijn... (klinkt lullig maar ze krijgen natuurlijk heel vaak mensen met kiespijn :p)

14. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Ik heb een keer in het weekend kiespijn gehad. Toen had ik nog een tantarts in een ander dorp. Ik heb toen gewoon een ta hier gebeld daar werd op de voicemal verteld wie er dienst had. Gewoon gebeld en kon terecht. Wel gelijk betalen maar hij heeft mij geholpen. Bonnetje heb ik doorgestuurd naar de zf.
    Ook een keer gebeld op een werkdag naar mijn eigen ta ivm verselijke pijn. Dit wasom 12.00. Ze ging even wat schuiven maar ik kon om 14.00 komen.

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Wij hadden 4 plekken per dag, alleen het nadeel is, mensen met pijn bellen meteen in ochtend, om 09:00 uur was dus altijd alles al vol...

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ja maar als het dan die dag vol is , kun je zeker voor die dag daarna geplaatst worden , je laat iemand toch niet zolang rondlopen met pijn ...............kiespijn is een van de ergste pijnen die je kan hebben ...

17. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Wij hebben 3 plekken per dag... maar indd.. de meeste bellen gelijk tussen 8:00 en 9:00 en dat is ook logisch natuurlijk!!!

Als er nog een spoedje komt.. komt die om 5u er achteraan!
    In de lunchpauze hebben we ook wat uitloop

18. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    kiespijn is echt wel spoed!
    paar weken terug ook ineens enorme kiespijn, heb toen 's nachts mijn tandarts gebeld alleen om op het bandje te horen hoe laat hij 's morgens open zou zijn.
    Kreeg toen op het bandje te horen dat hij net was begonnen met zijn 3 weken vakantie en kreeg toen 2 nummers van vervangers te horen.
    Die vervanger heb ik toen ook 's nachts gebeld en daar vertelde het bandje hoe laat ze 's morgens open waren, heb toen meteen om 8 uur gebeld en kon diezelfde middag nog terecht.

Moest idd wel contant betalen omdat het niet mijn eigen tandarts was.

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    gewoon door blijven bellen!
    wat belachelijk zeg!

Enne bij jullie zal ook wel een spoedlijn zijn hoor!
    miss kom je er achter door de HAP te bellen? Dat zij dat nummer hebben?

Sterkte met je kiespijn!!

Deel Deze Pagina