Ervaringen Partou in Purmerend?

Discussion in 'Oppas en kinderopvang' started by Firstbaby, May 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,996
    0
    0
    Ben benieuwd of iemand ervaringen heeft met deze kdv in Purmerend?

2. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    4,811
    1
    0
    Flevoland
    Geen idee hoe het erin Purmerend uitziet etc, heb zelf voor deze organisatie gewerkt in A'dam (meer dan 5 jaar geleden) en dan de BSO.
    Heb de wisseling meegemaakt dat het nog Kinderopvang Alcides was, dat falliet ging, en toen een doorstart heeft gemaakt met sinds 5 jaar de naam 'Partou'..

Ze werken met verschillende soorten beleidsvormen (Pedagogisch) per locatie. Ik zou me daar goed over laten informeren, want dat is toch wel erg belangrijk of dat beleid je aanspreekt of niet..

Succes!

3. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,996
    0
    0
    Oke, bedankt voor je reactie!

Anderen? Ben zo benieuwd?

4. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

Mar 12, 2010
    1,003
    0
    0
    Waterland
    #4 zandkasteel, May 26, 2010
    Last edited: May 26, 2010
    ik kom uit Purmerend maar ik ken Partou helemaal niet :)

als ik google hebben ze maar 1 kdv in P'rend, kdv salsa. Ik zou gewoon is gaan kijken, of het je aanspreekt.

Ze zijn 'maar' tot 18 uur open dus ik weet niet of dat te vroeg is voor jullie.

5. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,996
    0
    0
    Salsa is een van de kinderdagverblijven van de organisatie Partou. Misschien had ik salsa neer moeten zetten. Ik weet dat ze tot 18:00 open zijn. Heb jij ervaringen met deze kdv?
    Waat gaat jou kindje heen?

6. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

Mar 12, 2010
    1,003
    0
    0
    Waterland
    nee, ze zitten niet bij mij in de buurt dus ben ik ook niet bij ze geweest voor een rondleiding. Waar mijn dochter zit zeg ik liever niet ;).

maar ben je er al geweest voor een rondleiding?

7. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,996
    0
    0
    Ja, en ik ben ook bij stichting kinderopvang Purmerend geweest en bij tinteltuintje. Dus twijfel behoorlijk. Jammer dat je niet wilt vertellen waar je kindje naar toe gaat. Ook niet via pm? Je ervaringen met je huidige kdv in Purmerend? Het zou mij enorm helpen.

Share This Page