Hopelijk kan iemand me duidelijkheid geven

Discussion in 'Zwanger worden' started by Tanja mv 2, Aug 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

Aug 1, 2014
    309
    0
    0
    limburg
    Wie kan me helpen.
    Drie dagen geleden is mijn temp naar benden ggaan.
    Zou je denken dat de ongi komt,maar nu komt het.
    Eerste dag niks
    Tweede dag niks
    Vanmorgn giga buikpijn en wat bloed verlies,(half tampon vol)
    Toen stopt het weer vanaf die tijd af en toe en druppel bloed.
    Morgen zou eignlijk mijn NOD zijn.
    Dus misschien heeft iemand dit ook mee gemaakt.

2. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    3,357
    678
    113
    Female
    Haarlem
    Voorbode van je menstruatie misschien en dat ie morgen doorzet?

3. marchatjhe

Apr 14, 2014
    96
    1
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb ongeveer het zelfde.
    Eergisteren kwam er een beetje bloed en toen weer weg.
    Gisteren ook weer het zelfde en vandaag ook.
    Nu heb ik helemaal niks meer, maar kan over 3 uur misschien weer komen.
    Ik heb zondag mijn nod.

Het kan een voorbode zijn van een menstruatie.
    Maar kan ook Innestelingsbloed zijn.
    Morgen zou je gewoon kunnen testen als er nog geen menstruatie is.
    Want dan is jou nod.
    Ik hoop voor je dat hij positief is :)

4. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

Aug 1, 2014
    309
    0
    0
    limburg
    Helaas was vanmorgen mijn test negatief dus ga er toch maar vanuit dat het toch mijn ongi is .

5. Loving

Loving Bekend lid

Apr 24, 2008
    904
    0
    16
    Heb dit ook gehad in een ronde (die van 30 dagen). Dacht dat het misschien innestelingsbloeding was, maar de menstruatie zette toch door. Ook verschillende keren getest, maar Omo witte testen...
    Ik zie dat jij ook geen perfect regelmatige cyclus hebt, dus misschien een keer een ronde anders?

6. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

Aug 1, 2014
    309
    0
    0
    limburg
    Ik wacht het geduldig af en dan volgende week nog maar eens testen als er niks verandert

7. bella2012

bella2012 Nieuw lid

Dec 12, 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi meiden ...
    ik heb een beetje rond zitten kijken bij de toppics maar ik wist nou niet echt waar ik naar toe kon dus ik probeer het hier even .

ik heb namelijk wat kleine dingetjes waar ik mee zit en gewoon niet wijs uit word dus misschien dat jullie mij kunnen helpen ?

ik heb een gemiddelde cyclus van 24 tot 28 dagen.
    als ik van 24 dagen uit ga is vandaag mijn NOD mijn ei was dan in het weekend van 9/10 augustes.

als ik van 28 dagen uitga dan is mijn NOD 1/2 september .
    mijn ei was dan in het weekend van 16/17 augustes .

allebij de weekenden flink geklust ( we zwommen bijna het bed uit zo nat was het sorry voor de detail )
    sinds 2 weken voel ik me uitgeput/moe wil smiddags ff naar bed sinds een week .

smorgens misselijk tot een kost gevoel en daarna met wat vlagen over de dag .
    veel meer trek en nu sinds gisteren een par zeurende borsten.

mijn test is nog negatief maar nou heb ik nog 1 dingetje .

ongeveer 2 weken terug had ik het idee dat ik was roze tussen mijn afscheiding zag met afvegen daarna ook niet meer gezien.
    paar dagen later wat ik ook nog nooit eerder heb gezien was dat mijn afscheiding korrelig was en wit :( heel raar niks voor mij .
    nu als ik dan uit ga van de 28 dagen cuclus is mijn afscheiding ook raar dik plakkerig en lijkt ook ondanks dat wat natter ( hoop dat jullie weten wat ik bedoel)

mijn man zij tegen mij 2 weken geleden ( had kennelijk last van rammelende eierstokken :p ) ik heb het gevoel dat je zwanger bent en ik dacht van niet ( was er niet mee bezig ) maar door dit alles twijfel ik dus nu wel ...

kan iemand mij helpen moet ik nog eens testen zondag/maandag of ga ik tog ongi worden ?

groetjes

8. bella2012

bella2012 Nieuw lid

Dec 12, 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    oja ik vergeet er ook nog bij te vermelden dat ik sinds een week ook het gevoel heb van menstruatie krampen soms wat lichte steekjes in de onderbuik zeg maar en maar niet ongesteld worden ... en nog last gehad van wat obtipatie als ik nog meer ben vergeten zet ik het er nog wel bij :D

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dus hij wist al toen je je eisprong nog moest krijgen, dat je al zwanger zou zijn? Beetje apart :p

Dat rozeverlies met slijm kan ontzettend goed een ovulatiebloeding zijn geweest, bloed wat je verliest bij een eisprong.

Zie ook:
    https://www.gezondvgz.nl/%7B61816050-ab97-45ba-ba95-482156e7a219%7D
    Ovulatiebloeding - Medicinfo

Was dat roze twee weken geleden innestelbloed, dan had je nu al dik positief moeten testen, maar dat doe je dus niet.
    De kans is dus zeer groot dat het een ovulatiebloeding was.

En je ei laat zich altijd plannen in het weekend? Bijzonder.
    Heb je je eisprong gevonden middels een ovulatietest?

Bij een cyclus van 28 dagen kan je eisprong namelijk plaatsvinden vanaf dag 10 van je cyclus tot en met dag 20 van je cyclus.

Bij een cyclus van 24 dagen kan je eisprong komen vanaf dag 6 van je cyclus tot en met dag 14 van je cyclus.

(Gebaseerd op een normale luteale fase (tijd tussen eisprong en ongesteldheid) van 10 tot 18 dagen.)

Je ei kan dus veel eerder of later geweest zijn dan die twee weekenden die je noemt, sorry.

Desondanks zou je best zwanger kunnen zijn hoor. Ik zou voor de zekerheid een cyclus van 28 dagen aanhouden en dan rond je NOD een testje wagen.

Succes!

10. bella2012

bella2012 Nieuw lid

Dec 12, 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja mijn ei heeft idd rond het 2de weekend afgespeelt ik zie dat dan aan mijn afscheiding die is dan heel dun en doorzichtig dat herken ik zelf al daarna werd het wat dikker en toen als op volgend mijn verhaal maar het verschild de eene keer is het 24 dagen dan weer 26 dagen of 28 dagen dus het is niet exact elke keer in het weekend maar nu is hij in elk geval nog negatief en probeer uit te gaan van mijn langste cyclus maar ik had nog nooit dat korrelige gehad of zo dus vond het vreemd en ik dagt nou ik plaats hier wle een bericht en ik zie wel wat er uit komt :)

Share This Page