Ervaringen permanent ontharen

Discussion in 'De lounge' started by Mamishka, Oct 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamishka

Mamishka Bekend lid

May 20, 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou dolgraag mijn oksels, bikinilijn en bovenlip permanent willen ontharen. Zijn er dames die hier ervaring mee hebben? Is permanent ook echt permanent? Wat is beter laseren of met zo een lichtflits apparaatje?
    Hie vaak moest je terugkomen?
    Hoor graag jullie ervaringen?

2. Mamishka

Mamishka Bekend lid

May 20, 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal niemand hier die het gedaan heeft of er aan denkt?

3. Aylen

Aylen Niet meer actief

Mijn moeder heeft het laten doen, moest 3x langskomen. Het is niet helemaal verdwenen, alleen dunner geworden.

Mijn vriendin heeft het ook gedaan (oksels en al het schaamhaar) en moest 3x terugkomen en bij haar is alles weg en blijft het voorlopig ook weg. Haar laatste afspraak was 7 maanden geleden. Ze heeft het laten doen in Nijmegen, maar ik weet niet meer hoe de kliniek heet.

4. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,296
    28
    48
    Gent
    ook laten doen, in najaar 2011
    Was reteduur: 400 euro of zo.
    Heb 5 ehandelingen gehad, maar nu zie je daar mooi niets meer van (van die behandelingen).
    Benen gaat nog, maar ik moet het even veel scheren als voor de laserontharing, is wel lichter van kleur en niet zo stug.
    Oksels zijn net als voor de behandeling weer dik zwart haar.

Persoonlijk zou ik het niet meer doen, het heeft me veel geld gekost voor wat het waard was

5. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

Apr 23, 2013
    2,331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik heb het laten doen in Zaandam, zij hebben heel vaak een actie op Groupon: 6x laseren voor iets van 120 euro. En dan kan je je oksels én bikinilijn laten doen voor dat geld. Maar 6x was voor mij niet genoeg. Had de eerste 2x ook het idee dat ze het een beetje afraffelden, kreeg geeneens van die verkoelende crème voordat ze begon en ik was wel heel snel van die stoel af. De andere keren ben ik door een ander meisje geholpen die echt de tijd nam. Ben daarna ook alleen nog maar bij haar gegaan.
    Moet eigenlijk nog 1 of 2 keer terug komen maar heb er geen tijd voor gehad. Het is wel ideaal hoor! Zou het iedereen aanraden!

6. MnnW

MnnW Fanatiek lid

Jun 10, 2013
    3,244
    2,361
    113
    Female
    ik heb mijn oksels laten doen met IPL, 5 of 6 behandelingen over 1,5 jaar gehad, laatste keer een jaar of 2 geleden. Ik had veel last van ingegroeide haren en ontstekingen met scheren; dit heb ik nu niet meer. Het haar wat er nu zit is veel lichter, dunner en zachter (maar ik scheer dus wel weer)

Share This Page