Dames, ik ben al jaren niet meer aan de pil geweest. Ik moet nu dus aan de pil voor de behandelingen. Ik voel mij de laatste dagen raar en mijn temperatuur was gisteren 36.8 en vandaag zelfs 37 graden! (Zo hoog komt hij vaak niet na mijn ei, tenzij zwanger of een uitzondering). Dit is zoals na mijn eisprong maar ik zit pas op cd 9. Dus gisteren een ovulatietestje gedaan, aan de donkere kant. Dat kan dacht ik. Vandaag dus nog iets donkerder, bijna positief. Trouwens de tweede urine gebruikt. Voor de zekerheid een action test gedaan en zoals vaker een tuurstreepjes. Deze is dus negatief. Kan het dus zijn dat mijn temp gewoon hoger is door de ac? En de ovulatietestjes daardoor beïnvloed worden? Ik heb geen idee eerlijk gezegd..... En Oja, mijn menstruatie was korter en minder heftig.. raar. En op cd 7 ineens weer wat licht bloedverlies hoewel mijn menstruatie al 3 dagen over was ongeveer.
De pil doet idd je temperatuur verhogen (vergelijkbaar met na de eisprong). Of de pil ook invloed heeft op een ovutest weet ik niet. Dat heb ik nooit getest (wel me tempen dus).
Bedankt voor de reacties. Ja ik heb al een zwangerschapstest gedaan. Vlak na mijn menstruatie en die was negatief.. zo raar dit. Nu ben ik gister avond mijn pil vergeten, en net ingenomen. En nu word ik al ongesteld? Gelijk donkerrood met een stolsel. Ik voel verder niets. Nu was ik een paar dagen terug ook een pil 's avonds vergeten en 's ochtends ingenomen en de volgende dag alleen wat rozig slijm. Vroeger duurden het 2 a 3 dagen voordat ik ongesteld werd..... Ik ben natuurlijk ook echt niet meer gewend om aan de pil te denken. Nu heb ik zitten googlen en kom bijna niets tegen, alleen van iemand die ongeveer dit ook had en de pil te licht was? Maar dit is de pil die ik jaren geleden ook al slikten. Ik moet wel zeggen dat ik gevoelige borsten heb, sinds een paar dagen zoals na mijn ei.. maar dit kan ook door hormonen komen denk ik
Correctie, ik werd niet ongesteld en het was voornamelijk toch bruinig en niet veel. Raar dat ik ineens zo 'agressief' reageer dan? Pijnlijke borsten nog steeds, alsof mijn ei toch echt geweest is..... iemand enig idee???
Je hebt de pil enigszins onregelmatig ingenomen. Je kunt, vooral als je al jaren de pil niet meer hebt geslikt, heftig reageren op de pilhormonen. Je kunt er bijvoorbeeld zelfs erg misselijk van worden. Apotheek.nl - Medische informatie - Medicijnen - Anticonceptiepil Daar staan onder bijwerkingen exact de symptomen waar jij nu last van hebt, inclusief gevoelige gespannen borsten en doorbraakbloedingen. Er is dus niks aan de hand in mijn ogen. Vertrouw je het niet, dan kun je altijd je behandeld arts om advies vragen. Succes met je behandelingen en ik hoop dat je gauw zwanger mag zijn!