dankjewel! Ik ben alweer 25 weken. Ja sorry dat ik geen banner heb en n beetje moeilijk te volgen ben zo maar ik heb al eerder n banner gehad en het is gewoon te pijnlijk om die te moeten weghalen als er iets mis gaat.
spannend ! K wens je heel veel succes ermee. Hoop dat je hieruit wat positiviteit kunt halen . Ik ben zelf nog niet echt in een veilige zone maar kijk naar bijvoorbeeld sana1986 .. mooi toch? K zou zeggen houd de moed erin!
Dat vind ik ook, ze vragen voor allerlei testen die je wil/ mag of moet doen maar zoiets belangrijks hebben ze het niet over
Mijn teksten staan soms vol fouten doordat k op mn telefoon ben. Dus sorry daarvoor ..hoop dat ik iig wel nog te verstaan ben
Prima te volgen hoor Babybelle! Zo, weer een dag verder. Liggen jullie de hele dag? Ik merk dat ik douchen en haren wassen al spannend vind.
corzo ah ok gelukkig ja k lig vrijwel de hele dag ook. hebben jullie geen last? k heb rugpijn en denk ook bekkenpijn etc. voel me in een halfjaartje met halve eeuw verouderd
Ik heb van 17 weken tot 30 weken bijna volledige platte rust gehouden. Had een verpleegster die me kwam wassen en mijn haren deed mijn mama altijd in een mobiele wasbak. Mijn gyne vind die verpleegster wat te ver gaan. Maar who cares. Als het misloopt zou zij mijn verdriet niet moeten verwerken! Op 27 weken heb ik weeen gekregen en 2 weken in het ziekenhuis gelegen. Toen ik op 29 weken thuis kwam heb ik beslist om vanaf 30 weken meer te mobiliseren. Nu doe ik toch aardig wat in huis. Geen huishoudelijke taken maar ik rommel wat rond. Ik was me ook terug zelf kleed me elke dag wel aan. Dat deed ik ervoor niet gewoon pyjama en op de zetel of in bed. Ik had ook wel eens last van buikpijn of groeipijn maar die voelde ik denk ik vooral omdat ik altijd bang was om wat te voelen... Bang dat het het begin van iets erg was. Nu ik 32 weken ben en er een aardige baby in me zit heb ik minder last van lijntjes. Waarschijnlijk is dit gewoon omdat ik niet meer zo bang heb en ik er minder aandacht aan schenk. Nu zijn andere dingen zwaar. Maar daar komen jullie zelf wel achter als jullie in deze termijn zitten! En dat komt vast wel ook al geloven jullie dat zelf nog niet zo. Veel rusten zal wonderen doen! Babybelle al 25 weken! Nog een paar weekjes en dan zit je in een meer veilige zone. En dat van die banner kan ik goed begrijpen. Veel liefs.
Ze zeiden tegen mij ook dat het niet erfelijk was. Heel bijzonder dat moeder en dochter het dan allebei hebben... Nee hoor ik heb toendertijd naar mijn gevoel geluisterd en gezegd dat ik mij daar zorgen om maakte. Dus gewoon aangeven dat je die controle wil.
Ik heb dit keer geen rust hoeven houden. Bij mijn vorige zwangerschap wel vanaf 24 weken. Nu waren ze er op tijd bij en heb ik met 16 weken het pessarium gekregen waardoor de bmm niet verkort is deze zwangerschap
Wat spannend en fijn dat het komende week zover is! Wat is de reden van je inleiding als ik vragen mag ?
Dat mag je vragen. Ik heb bij E een totaal ruptuur gehad waardoor ik veel angst heb voor de bevalling. Inleiden op dinsdag zorgt ervoor dat ik doordeweeks beval en er altijd een gynaecoloog in huis is. Fijn dat jij de 28 weken grens over bent! Dat is toch een magische grens!
Sanna echt super . Als t goed is heb je over n paar dagen gewoon je baby in je armen. Iets wat k me echt nie kan voorstellen. Heel veel succes ik zal aan je denken x
Wat spannend hè dames. Hoop dat jullie gauw allemaal in goede termijnen zitten. Ik heb het uiteindelijk met een cerclage gered tot 37+2. Met 36+5 is de cerclage verwijderd en ik zou eigenlijk ingeleid worden. De kleine diende zich echter uit zichzelf aan en ligt nu boven in zijn wiegje te slapen
Hè dames, Hier ook nog even een positief berichtje... Mijn cerclage en pessarium zijn afgelopen donderdag bij precies 37 weken verwijderd. Nadat ze het 17 weken hebben volgehouden!! Ik ben gelijk ingeleid ivm een te hoge bloeddruk in de laatste 2 weken. De bevalling is vlot verlopen en mijn kleine meisje ligt heerlijk boven in haar wiegje te slapen
Zet m op vandaag Sanna! Spannende dag! Fijn dat je door de inleiding weet dat er een gyn in de buurt is. Hopelijk heb je je kleine snel heerlijk in je armen.