Wie helpt ons een knoop door te hakken voor de zomervakantie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Melrose, 24 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke park is de beste keuze?

1. Speelstad en Vakantiepark Oranje

2. Plopsa Indoor en Center Parcs Coevorden?

3. Anders, omdat...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Onze dochter wordt in maart 2 en deze zomer willen we een leuke gezinsvakantie houden!
    We twijfelen tussen twee vakantieparken.
    Deze poll is belangrijk voor ons want we komen er echt niet uit. :D Ik hoop dus op bruikbare feedback.

Wij twijfelen tussen Speelstad Oranje en het bijbehorende Vakantiepark Oranje en Plopsa Indoor Coevorden en de bijbehorende Center Parcs.

Tegen de tijd dat we gaan is dochterlief 2 jaar en 4 maanden.

Wat hadden jullie gekozen met een kindje van die leeftijd en waarom? Ik voeg even een polletje toe voor het overzicht. ;)

Alvast bedankt,
    Liefs.

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik vind plopsa voor een kind van 2 nog niet zo geschikt.. dan lijkt me speelstad oranje leuker... willen wij ook graag naar toe :)

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Uhhh wij gaan in april naar land van Bartje (landal) en zitten dus op 20min afstand van Plopsa en ongeveer idem van speelstad oranje.
    Wij hebben dus voor een park tussen deze 2 in gekozen. We gaan toch maar naar beide parken een dagje..

Ook nog een optie dus..

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Ik zou het net zo doen als wendy339. Landal land van Bartje is een ontzettend mooi park. Mooie huisjes, leuke sfeer.

Ik vind oranjestadpark wat armoedig overkomen en centerparcs huttenheugte heeft naar mijn mening te oude huisjes en ik vind het een te groot park. Als je wat achterin zit moet je met een kleiner kindje overal de auto voor pakken.

Plopsaland vond ik erg tegenvallen. Het is best leuk voor even hoor, maar vrij klein en ik vind de toegangsprijs echt uit verhouding.

5. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Lineaushof (schrijf ik het goed?) voor peutertjes is heel leuk!
    Maar dat is alleen dagvermaak en alleen leuk als het warm is ivm de peuter- en kleuterbadjes

6. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Beetje vreemd advies. TS vraagt naar advies betreffende Plopsaland en Oranjestad, naar ik meen Drenthe en Overijssel. Waarom zou ze dan naar een speeltuin vlakbij Zandvoort gaan kijken?:(

On topic: ik zou inderdaad ook Land van Bartje doen en zo allebei de parken doen :). Ik heb dus 'anders' gestemd.

7. Imensa

Imensa Niet meer actief

8. koala28

koala28 Niet meer actief

Omdat ze ook naar andere suggesties vraagt!? Dus is het niet zo gek dat iemand anders een andere suggestie geeft.

9. Fransa

Fransa Niet meer actief

De Sprookjescamping ziet er erg leuk uit! Aanrader in diezelfde streek in Camping dr Beerze Bulten. Daar hebben ze ook een mooi zwembad en het Giga Konijnenhol, een overdekte speeltuin.

CP De Huttenheugte heeft idd verouderde huisjes, zou niet mijn eerste keus voor vakantie zijn.

Succes met kiezen!

10. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Zou niet voor speelstad oranje kiezen, zijn we pas geweest vond het tegenvallen

11. Eriva

Eriva Niet meer actief

Wij zijn in september naar de Huttenheugte geweest, vond het erg tegenvallen ten opzichte van 'vroeger', erg verouderd en vies. Beetje vergane glorie. En erg duur, slechte prijs/ kwaliteit verhouding. Helaas nog geen ervaring met Oranje. Ik hoor ook wel, zoals hierboven aangegeven, positieve verhalen over de sprookjescamping.

12. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.824
    113
    Ik zou voor een Landalpark gaan in de buurt van Speelstad en Plopsa Indoor. Heb je veel fijnere en mooiere huisjes. En je zit toch vlakbij veel voorzieningen.

13. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Misschien iets heel anders maar wij gaan super graag naar marveld in Groenlo. voor alle leeftijden is er wel iets leuks op het park, en daar in de buurt heb je ook nog het land van jan klaassen, ook voor alle leeftijden leuk en groot.En daarbij entree is betaalbaar

ik vond plopsa coevorden echt niets aan en prijzen enorm.

vanaf dat ons zoontje baby was zijn we er bijna elk jaar wel geweest, hetzij een weekend of een langere vakantie en het is daar altijd leuk geweest.

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    anders, omdat: als het hoogzomer is je niet veprlicht in plopsa INDOOR en de loeihete Aquadome van Center Parcs wil zitten ;) ik zou voor een park met iets meer outdoor ofzo kiezen...
    Landal parc veluwemeer is ons erg goed bevallen! mooie nette huisjes, buitenzwembad/binnen zwembad, speeltuin en vlakbij dolfinarium!

15. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Ook in de buurt van sprookjescamping (die erg leuk is) nog een topper de kleine wolf!! ook een super camping!!

Maar speelstad oranje vind ik niets, daar zou ik niet heen gaan, zijn er vorig jaar geweest met kind van 5 en 7 maar nee niet voor herhaling vatbar..echt een afknapper

plopsa moet leuk zijn, nog nooit geweest

16. Corry1985

Corry1985 Actief lid

12 okt 2008
    383
    0
    0
    Noord Holland
    Er zijn nog meer leuke parken. Denk aan de Holle Bolle Boom?
    Maar camperen is met die leeftijd ook super, iets ingericht klaarstaat zoals op een camping als de Zandstuve?

17. Corry1985

Corry1985 Actief lid

12 okt 2008
    383
    0
    0
    Noord Holland
    Ik vond speelstad Oranje wel leuk hoor, alles is binnen, kun je beter in de winter heengaan hoor... en of het leuk is voor een 2 jarige? Nee dat is echt een verkeerde keuze is mijn mening.

18. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Je moet even kijken naar de lengte van je kindje... Als ze in de goedkoopste categorie vallen qua lengte - dan mogen ze in veel dingen nog niet in in Plopsa. Dingen waarvan je zelf zou denken: Dat kan ze best... En dan blijft er ineens maar weinig over.

Andere tips: Landal Rabbit Hill en daar heb je vlakbij de apenheul en Julianatoren. Verder is het een prachtige omgeving, net camping//huisjespark met leuk zwembadje/recreatie/speeltuin/binnenspeeltuin - waar je als ouders makkelijk toezicht houd.

19. Butchke

Butchke Niet meer actief

Net terug van Land van Bartje. Dicht bij plopsa, speelstad oranje, dierentuin Emmen, ballorig, kabouterland en wonderwereld. Kortom leuk gezellig park, dichtbij allerlei leuke voorzieningen. Park zelf ook leuk voor de kleintjes.

20. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Speelstad oranje is leuk maar meer geschikt voor de wat oudere kindjes. Daarnaast is alles binnen, meer geschikt voor de herfst en winter.

Deel Deze Pagina