ervaringen philips avent stomer blender

Discussie in 'Voeding' gestart door Vrouw1982, 11 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik ben al een tijdje aan het twijfelen over de philips avent stomer blender. Moet ik m nou kopen, of is het gewoon totale onzin..

Wie heeft er ervaringen mee en beveelt m aan of juist niet? Hoelang kun je m gebruiken en is het zijn geld waard?

Ik denk nu nog dat we er voorlopig wel gebruik van kunnen maken omdat wij vaak vrij pittig eten en Robin dan niet met de pot mee kan eten, maar dat is meer mijn idee.

Graag jullie reacties!

Alvast bedankt!

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Hangt erg af van hoe hij eet en hoe jij kookt.
    Wij hebben zoiets nooit gebruikt, ik stoom so wie so de meeste groente al, en mijn kinderen hebben nooit gepureerd gelust.
    En op zich, met een stoombloem in de pan en een staafmixer ben je goedkoper uit en je kunt ze voor meer dingen gebruiken dan zo'n apparaat.

Qua pittig eten, wij eten vaak Indonesisch en ander Aziatisch, en dat aten ze al heel snell mee. Nou gebruiken we weinig mixen of zout. Maar dingen als verse gemberwortel, ui en knoflook door het eten vonden ze al heel snel lekker. Als het pittige uit Knorrmixen komt dan twijfel ik, daar zit toch wel veel zout in en andere dingen die niet zo goed voor je zijn.

3. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ik heb de Avent ook en vind m superhandig. Wat wij eten gooi ik voor de kleine in de stomer. Geen gedoe met extra pannetjes en zo. Kreeg me gratis bij de Ouders van Nu en ben er erg blij mee.

4. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Ik heb hem ook maar ik moet eerlijk zeggen dat ik hem niet lang gebruikt heb. Alleen toen de hapjes super glad moesten worden (en dat was bij ons vrij snel al niet meer) denk dat ik toen hij 5 maanden was gewoon benngaan prakken dus toen heb ik gewoon in een pannetje gekookt en geprakt. Nu eet hij zo goed als mee met het gezin dus ik heb er wel een beetje spijt van.

5. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Als je hem toch wil kopen wil ik die van mij wel aan je verkopen. Aantal keer gebruikt maar. Pb me maar dan...

6. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    @dirksmama, het gaat mer name om zout en gele pepers. Wij zijn nogal fan van de surinaamse keuken en dat kan behoorlijk pittig zijn. Verder gebruiken we zout, niet heel erg veel, maar toch meer dan nodig is. We eten geen dingen uit pakjes en zakjes, hoogstens bij zeer bijzondere uitzondering.

@Maria, bedankt voor je reactie en Justy, bedankt voor het aanbod. Ik ga erover nadenken, maar ik ben nog niet echt overtuigd dat we m nodig hebben.

7. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.909
    387
    83
    hier gebruik ik hem al bijna 2 maanden elke dag. Superhandig! Je gooit alles er in, ff stomen en dan blenden.
    Kortom, ik ben erg tevreden. zoals appel kan je eerst ff 5 min stomen en dan blenden.

Het enige nadeel vind ik dat hij vrij klein is, er passen voor 2 hapjes aan groente/fruit/aardappel, etc in. Ik probeer meestal voor een week/2 weken vooruit te maken maar dan is elke x 15-20 min stomen voor 2 hapjes wel lang en doe ik het alsnog in een pan.

8. Delta

Delta Niet meer actief

Ik heb de beabacook en gebruik gebruik hem vanaf 6 maanden ongeveer en gebruik hem nog bijna elke dag!

Deel Deze Pagina