Naar aanleiding van een opmerking in het opschep-topic. Waarvoor ben jij dankbaar? Voor mij: Mijn lieve zorgzame man. En dat oudste een kopietje is van dat karakter. En jongste de schattigste kleuter ooit. En dat mijn kinderen beide gezond zijn en goed in hun vel zitten. Ondanks probleem met jongste hebben wij het mooiste gezinnetje op aarde. Wij zijn een sterk team. En ons krijg je niet kapot.
Ik ben dankbaar voor ons vrolijke, drukke en gemakkelijke mannetje. Ik heb zoveel respect gekregen voor ouders met pittige baby's...
Mijn gezin, mijn ouders, mijn zus, mijn beste vrienden en familie die altijd voor mij (en elkaar klaar staan). Dat ik dit jaar weer heel veel bejaarden blij heb kunnen maken met een klein kerstgeschenk en een praatje. Dat ik mijn oma nog steeds bij me heb en ze zoals het er nu naar uitziet de 100 gaat halen in goede gezondheid. Dat de zaak alleen maar groeit en ons werk contract met de gemeente Amsterdam weer voor 3 jaar is verlengt. Dat brengt wel wat zorgen mee maar goede zorgen. Dat ik dit jaar heb overleefd letterlijk en figuurlijk, want qua gezondheid zat echt alles tegen. 2020 word ons jaar, dat weet ik zeker!
Na 2 medische trajecten die ik (icm burn out van mijn man) soms zo zwaar vond dat ik dacht dat ons huwelijk het niet zou overleven, hebben wij 2 prachtige kindjes mogen krijgen. Daar ben ik zó dankbaar voor. ♡
Ik ben dankbaar voor 3 gezonde kinderen Dankbaar dat we het "goed" hebben Dankbaar voor alle mooie momenten
In 2019 al gewoon voor dat mijn zoontje het heeft overleefd eerder dit jaar. Hij is zo’n geweldig kereltje en dan zo ziek.