k weet het niet meer

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door heleentje80, 26 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Hoi,

Ik snap er evnetjes niets meer van, HELP.
    Op 15 mei heb ik sex gehad met mijn vriend en op 17 mei is mijn spiraaltje verwijderd (zat er 6 weken in, maar het ging echt niet).
    Ik heb 6 weken gebloed (en ik denk dat ik rond 30 april mijn menstruatie moest krijgen).Ik heb ook sinds 17 mei tweemaal "voor het zingen de kerk uit" gedaan.
    Dit bloeden is zaterdag 22 mei gestopt.
    OK, maar de gyn zei dat het dan JUIST ging beginnen met bloeden en dat ik dan met de pil moest beginnen.
    Wat moet ik nu doen???
    Kan ik zwanger zijn, of niet, moet je ontspiralen zoals je moet ontpillen en wanneer krijg ik mijn menstruatie
    Of moet ik naar de HA (bij de gyn is onmogelijk, je hebt een wachttijd van 10 weken)
    IEMAND DIE HET WEET AUB

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Mijn advies is om een test (2v5 van KV) te doen voor de zekerheid. Er wordt inderdaad vaak gezegd dat je bij de pil moet ontpillen maar dat is bij iedereen anders dus ik denk dat ook met het spiraaltjes bij iedereen anders is. Je hebt het spiraaltje zo te lezen niet lang gehad dus ik weet niet of je dan wel moet onspiralen. Heb er verder weinig verstand van, heb zelf implanon gehad.
    Heel veel succes en sterkte met alles en als je het echt niet vertrouwd even naar de HA gaan.

3. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Ik zou dit weekend mijn menstruatie moeten krijgen (als ik rekening houdt met mijn oude systeem)
    Ik heb vanochtend serieuze krampen gehad en ik dacht dat het begonnen was, maar niet dus. Is nu wel over.
    Ik heb juist een kruidvattest gekocht en ik zal eens kijken zondag of maandag wat het geeft.
    En dan hoop ik dat ik ze vlug krijg dat ik weer lekker in mijn pilroutinetje terechtkom.
    Want nu s*ckt het verschrikkelijk

Deel Deze Pagina