Ik had begrepen dat je hetzelf dan wel gewoon voelde alleen het wat langer duurde voordat je man of iemand anders het zou kunnen voelen...
dit is mijn derde zwnagerschao maar d eeerst waarbij d eplacenta aan d evoorkant zit ik voelde de kleine met 16 weken heel licht schoppen en "ploppen". maar dan op plekken waar geen placenta zat meer aan de bovenkant van de BM als ze lager zou schoppen voelde ik dat niet.
Vorige keer placenta aan de achterwand en nu voorwand en tóch voelde ik deze baby al bij 14 weken ploppen en voelde ik de bewegingen duidelijk vanaf 15 weken. Was ik echt verbaasd over, maar blijkbaar kan het echt. Wel voel ik dit kindje minder vaak / duidelijk dan mijn zoon. Maar misschien was hij gewoon ook drukker
bij mn eerste zat de placenta aan de voorkant, voelde toen pas bij 23 wk echt zeker de baby bewegen. Nu placenta aan de achterkant, voel nu wel iets meer.
Ben nu voor de tweede keer zwanger. Kon de kleine nu al voelen bewegen met 16 weken (af en toe in het begin, maar nu steeds beter). Bij mijn zoontje lag de placenta ook aan de voorkant en voelde ik het bewegen vanaf 18 weken. Mijn man had en heeft wederom minder geluk. Die voelt nog niets.
Ik had de placenta aan de voorkant. Mijn buik begon met 16-17 weken zichtbaar te worden voor de buitenwereld. Ik voelde onze meid voor het eerst met 15 weken. Toen voelde ik wat kriebeltjes en plopjes. Met 18 weken werden het duidelijke schopjes.
Hoi, Bij mijn eerste zwangerschap lag mijn placenta ook aan de voorkant. Tegen mij werd ook gezegd dat je dan de baby niet echt zullen voelen en dat ze met een echo nooit het geslacht zouden kunnen zien. Dit is dus onzin! Ik heb de baby zeker kunnen voelen, ook van buitenaf was het te voelen en het geslacht hebben ze ook gewoon kunnen zien! Ik vind dat gynaecologen/verloskundigen eens moeten ophouden met mensen onzeker te maken. Vaak brengen ze het ook lekker gevoelloos. Dus waarschijnlijk zul je echt je baby wel gaan voelen!