Help, cadeauprobleem!!

Discussie in 'De lounge' gestart door mol81, 30 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik heb nog 10 dagen om een cadeau voor mijn man te scoren. Ieder jaar is het weer ellende. Wat moet ik kopen? En wat kan onze dochter geven? Hebben jullie briljante tips zonder de standaard dingen te noemen (geurtje, weekendje weg etc.).

Bedankt!

2. Tese

Tese Niet meer actief

Ik zal eveen voor je denken. Je dochter kan iets knutselen (met hulp van mama uiteraard). Voor je man is het altijd moeilijk. Ik weet het ook nooit. Vooral ook omdat wij altijd kopen wat we willen en doen wat we willen. Dus eigenlijk doen we nooit aan kado's.

Misschien is dit wat? Ik heb mn man ooit een slipcursus kado gedaan. Vond hij helemaal geweldig!!

3. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Een mooie foto van je dochter op canvas???

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Misschien een bon voor een weekendje weg samen? Of een romantische lunch ergens voor z'n tweeen? (bij Hema en VVV verkopen ze zulke dingen).

Een eerste druk van zijn lievelingsboek als hij een lezer is (kan wat duur zijn, en ook veel tijd kosten om te vinden). Een bijzondere uitgave van zijn fav. film of cd (special editions komen vaak met leuke boekjes oid).

Kaartjes voor een concert/theater voorstelling.

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Van wat soort dingen houdt hij?

Is hij een klusser, houdt hij van auto's? Motors?
    (dan bijv. een sleutelhanger met logo van zijn auto/motormerk of iets van je dochter geknutseld om aan de spiegel te hangen)

Verzamelt hij iets?

6. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Onze kids hebben papa als kadootje op vaderdag twee zelf gemaakte schilderijtjes gegeven. Ik had bij de Action 2 canvas doeken gehaald, kosten echt niets. Onze kinderen waren toen iets van 1,5, en oud genoeg om te tekeken (krassen ;)) maar ik weet niet of je dochter al zover is? Zo niet dan kan je haar helpen, en bv haar handje overtrekken. Of je haalt vingerverf en laat haar knoeien op canvas. Ook erg leuk.

Wat je zelf kunt halen... moeilijk... (tijdelijk) abonnement op een tijdschrift?

Bedoel je zoiets of iets anders?

PS: Wat trouwens ook erg leuk is, dat is www.pluimen.nl Kan je man lekker sneupen en zelf iets kiezen.

7. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    een slip cursus?
    of een dagje karten met een vriend van m?

8. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    of een geintje
    moet er nog iets in jullie huis gebeuren?
    en heeft hij daar elke keer een smoes voor omdat hij dit of dat nog nodig heeft
    geef je hem dat hoeft ie zelf niet meer naar de winkel, heeft hij geen excuus meer en heb je er zelf ook nog wat aan haha

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik heb mijn vriend vandaag 2 kaarten voor een cabaret voorstelling cadeau gedaan..:)

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Ik ga mijn man een reuze broodje van de Subway geven. :D

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hahahaha @ bosi :D

Oh en sorry, ik zie trouwens dat ik met mijn blonde hoofd iets als 'weekendje weg' heb opgeschreven. :)

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Ach je bent hartstikke zwanger, ;):D

13. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Ik ben ook altijd slecht in het bedenken van iets leuks.. Maar ik maak overal dan weer een cadeautje van. Vorig jaar op zijn verjaardag heb ik allerlei flutcadeautjes gekocht (en 1 heel groot duur cadeau). Hij kreeg van mij het eerste cadeautje (wcrol in een doos) met een papiertje erbij.. Daar stond dan op waar het tweede cadeautje lag, in het tweede cadeautje zat een briefje waarop het derde cadeautje te vinden was... Nja, and so on and so on. Totdat hij uitkwam bij het grootste cadeau.. Hij had intussen wel heel het huis van boven en onder gezien... :D :D

Ik vind het zelf erg leuk om 'kleine' cadeautjes te krijgen, een kleine verrassing of leuk schattig briefje... Ik ken nog wel een leuke site.. Als je interesse hebt PM me maar even..! :)

Deel Deze Pagina