Dames, wat spannend opeens allemaal. Ik wil jullie heel veel sterkte en succes wensen! Dat jullie baby maar snel, gezond en veilig in jullie armen mogen liggen.
Dank je dames ♡ Jajo voor jou ook snel, hoop dat de kleine tot die tijd goed blijft doen ♡ 2mam2 Ja idd zit met exact hetzelfde al ben ik al eens ingeleid en vond dit idd erg heftig tegenover mijn normale bevallingen. Maar maak me meer zorgen ook of de kleine het allemaal goed gaat trekken . Maar gaan van positieve uit . Veel succes ♡
Heel veel succes umm en 2mam2! Hopelijk zijn jullie kindjes sterk genoeg om gauw mee naar huis te mogen
Hee dames! Nou, ik ben om half 6 bevallen van ons meisje. Gisteravond een ballonnetje, vanmiddag om half 1 vliezen gebroken en daarna begon het vanzelf zonder infuus oid gelukkig!! Ze werd 2400 gram geschat en is uiteindelijk 2500 gram. Ze is wel mini (nog niet gemeten). Hoe gaat het bij jou umm?
Bedankt meiden!❤️ Het gaat heel goed met haar. Na de geboorte was ook te zien dat het een hele kleine placenta was, de oorzaak dus.. Wij mochten gelijk gister al naar huis! Dat had ik totaal niet verwacht dus was echt omschakelen. Ik wist ook niet dat het kidje na een medisch ingeleide bevalling al gelijk mag gaan, maar het is een goed teken natuurlijk!
Oh 2mam nou heerlijk toch dat je meteen naar huis mocht. Ik heb die ervaring zelf niet bij kleine kindjes dan wilden ze de eerste 24 uur suiker checken, ook al was deze bij de geboorte goed.
GefelI citeerde 2mam2 ♡ En wat fijn dat ze gelijk mee mocht ook. Ook hier is ons zoontje gisteren geboren om half 7. Na 2 x gel te hebben gekregen pakte mijn lichaam het zelf verder op en hoefde ik geen wee opwekkers waar ik erg blij mee was natuurlijk. Hij was geschat op 2300 a 2400 gram maar was 2720 en mocht daardoor net aan mee naar huis .... Erg blij mee! Verder was de placenta hier ook vrij klein en had lichte verkalking op 1 plek en zaten aparte leverachtige stukjes aan wat dat was wisten ze zelf ook niet maar goed. We zijn nu heerlijk aan het genieten met ze allen. Heel veel succes nog Jajo En 2mam2 geniet van je mooie meid
Gefeliciteerd umm!❤️ Wat grappig dat we een uur na elkaar bevallen zijn zeg! En goed om te horen dat het met jouw kindje ook allemaal goed is! Ja, zeker heerlijk dat we gelijk naar huis mochten! Dat betekend natuurlijk alleen maar goeds. Jajo, succes met de laatste dagen! Laat je weten hoe het is afgelopen?
Hee Jajo, ik ben heeel benieuwd of jij inmiddels al bevallen bent en hoe de gezondheid en het gewicht van je kindje uiteindelijk is!?