Ervaringen Pre-Seed

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Love2Live, 20 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe is jouw ervaring?

1. Goed, ik raakte die ronde (of ronde erna) meteen zwanger!

2. Het heeft/ had bij mij geen effect!

3. Ik wil het gaan proberen!

4. Ik ben huiverig..

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Hier ook met aplicator. Denk dat als je het met de vinger aanbrengt, er niet voldoende diep van binnen komt om de zwemmers te helpen.

2. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Ik ben zwanger geraakt.
    Wat op zich al een wonder was, want we hebben het 2,5 jaar geprobeerd zonder resultaat.
    We hebben onderzoeken gehad bij de gyn en alles was goed, dus waarom het niet lukte was/is een raadsel.

Dus toen maar een keer besteld en gebruikt samen met ovulatie testen (ovulatie testen gebruikten we al vaker).
    3 keer pre-seed gebruikt: 1 dag voor positieve ovu test, op de avond van positieve test en de volgende ochtend.
    Ingebracht met applicator.
    Ik heb trouwens wel de 3ml ingebracht er word wel eens gezegt dat dat teveel zou zijn en dat je beter minder kan inbrengen.
    Maar ik heb maar het zekere voor het onzekere genomen en de maximale hoeveelheid gebruikt.
    Glibberig was het wel maarja ik was een beetje wanhopig en gelukkig was het gelijk raak :)

3. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai lovely,

Gefeliciteerd!!! Ik heb deze ronde ook voor het eerst gebruikt en morgen is mijn nod. Ik hoop ook echt z'n positieve verhaal als jouw te hebben

4. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon met applicator inbrengen is niks oncomfortabels aan hoor! Ik denk dat als je het doet zoals in de gebruiksaanwijzing staat je de meeste kans van slagen hebt. Succes!

5. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Loopt het er dan niet uit als je teveel beweegt? Dat gevoel had ik namelijk wel :D

Moet het trouwens 15 minuten voor het klussen worden ingebracht of moet je binnen 15 min. na inbrengen klussen?

6. Limburg27

Limburg27 Niet meer actief

Ik heb het wel al es zonder applicator gebruikt
    Niet zwanger mee na veel maanden proberen.

7. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.117
    293
    83
    Ik was die rondr zwanger, maar het ligt echt niet daaraan. Het gaat alleen iets gemakkelijker. Sex op comando is niet heel chill. En dit was zaad vriendelijk. Daarnaast past het je zuurgehalte aan in je vagina zodat de zaadjes langer blijven leven. Maar verder zijn het toch het zaadje en het eitje die het moeten doen.

8. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.117
    293
    83
    Gewoon inbrengen en dan beginnen. Je hebt ook altijd nog een voorspel. Oh en niet teveel onbrengen. Is niet nodig.

9. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Aha, dank je! Zou wat zijn als het deze ronde eindelijk gaat lukken :D Toch een boel dames die baat hebben (gehad)!

10. swagartist

swagartist Niet meer actief

Ik heb het vorige ronde voor het eerst gebruikt, maar helaas... nu moet ik ook wel zeggen, dat ik misschien iets te laat ben begonnen

11. Pippamoi

Pippamoi Actief lid

28 jul 2013
    278
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik denk dat het vooral een goede vervanger is voor andere middelen, want die zijn vaak een beetje zaaddodend. En dat wil je niet als je zwanger wilt worden ;).

12. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai,

Ik ben in de eerste ronde niet zwanger geraakt. Hopelijk een goede tweede ronde.

Deel Deze Pagina