Ik heb vorige cyclus ook testen gedaan en toen was het streepje duidelijk aanwezig maar werd ik toch ongesteld. Nu heb ik een hele lange cyclus maar heb eindelijk ruim een week geleden mijn eisprong gehad en ik ben best wat ongeduldig dus heb een test gedaan. Ik zie licht een streepje, maar ben ook best nuchter dus verwacht er nog niks van.... Zien jullie iets??
Ik zie niks, sorry. Maar een kleine week voor de nod testen is ook wel heel vroeg, zou over een paar dagen nog een keer een test doen. Succes!
T is ook erg lastig om de lichte streepjes goed op de foto te krijgen. Ik zie helaas ook niets. Morgen weer 1 doen!
Ik zie iets heeeeeeeel lichts op de 2e foto maar dat zegt niet zoveel.. Ik had altijd zulke streepjes op kv
mmm.....jullie hebben ook best wel gelijk! Zeker op de foto's is er niet zo veel te zien! Hier kan ik het streepje zonder turen zien, maar inderdaad...is het wel echt?!?!? Morgen doe ik in de ochtend de 2e test! Ik laat het weten
op de eerste foto is mijn reactie: ik zie niks op de tweede: ik zie heeel licht een streepje... is wel vroeg :O
op de tweede foto meen ik ook heeeeeel licht iets te zien, maar nu moet ik wel zeggen dat het tricky is want je bent nog best ver voor NOD dus ik ga heeel hard voor je duimen
Ik zie het heeeeel lichtjes. Heb zelf ook zo'n test vandaag. Dat ik het net net net zie. Maar ik ga er zelf maar even van uit dat ik hem negatief beschouw
Heb nog geen test gedaan, had nogal lichte urine dus ben aan het sparen en ga het aan het eind van de ochtend proberen! Ben benieuwd.....
Ik heb een tweede test gedaan en hier is weer een licht streepje op zichtbaar. Zegt natuurlijk nog helemaal niks! Ik ga nu 2 dagen wachten voordat ik test, dit schiet natuurlijk ook niet echt op!