Zwanger of positieve test door eisprong?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Beau93, 17 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beau93

Beau93 Lid

29 okt 2013
    58
    4
    8
    Hoi meiden

Ik open even een nieuw onderwerp omdat ik het zo snel niet kan vinden.
    21 Januari heb ik een curretage ondergaan na een MA met 9,5 week. 5 weken hierna was mijn zwangerschapstest negatief en begon op 24 februari mijn menstruatie.

Nu dacht ik een blaasontsteking te hebben doordat ik wat klachten had, dit was dus niet zo, daarom maar een zwangerschapstest gedaan en deze was ineens positief..

Omdat ik op internet had gelezen dat deze zwangerschapstest ook wel eens positief is door je eisprong heb ik meteen een ovulatie test gedaan om dit uit te sluiten, deze was spierwit geen streepje te bekennen.

Nu mijn vraag.. Normaal voor de curretage was mijn eisprong altijd rond dag 17 en dus vind ik het nu nogal vroeg om positief te testen, moet ik er toch vanuit gaan dat ik weer zwanger ben? Graag jullie hulp, adviezen en ervaringen!!

Alvat heel erg bedankt

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.913
    15.584
    113
    Nabij Utrecht
    Welk merk heb je gedaan en kan je hier een foto laten zien?

Je zit dus nu op cd 22. Door de mk kan je cyclus ontregeld zijn waardoor je eerder je ei hebt gehad en nu zwanger bent, of dat je idd juist nu je verlate ei hebt en de test op eisprong gereageerd heeft.

Het enige wat je kan doen is morgen weer testen met hetzelfde merk en kijken of hij duidelijker wordt.

3. Beau93

Beau93 Lid

29 okt 2013
    58
    4
    8
    Dankjewel voor je reactie
    Ja ik zal een foto bijvoegen zo!

Ik zit inderdaad op cd 22, als ik een verlate ei zou hebben en zou dan de ovulatie test niet minstens een lichte streep moeten geven ? Hij was nu helemaal wit namelijk

De test die ik gebruikt heb ik die van Kruidvat 2 voor 5 euro

De test opgedroogd is mindere duidelijk op de foto dan hij eerst was

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,4 KB
      Weergaven:
      39
  4. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Was het een duidelijke streep?
    Ik heb tot zes weken na mijn curettage een positieve test gehad van de miskraam/MA

Ik hoop voor je dat het toch een positieve test is. Het kan, want je cyclus kan wat rommelig zijn in jouw situatie.

5. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Als je alweer witte testen hebt gehad, en je ovulatie test geeft niks aan, dan zou t kunnen dat je nu zwanger bent. Het streepje is goed te zien. Zou inderdaad even Door testen als ik jou was.

6. Beau93

Beau93 Lid

29 okt 2013
    58
    4
    8

Ja de streep was vrij duidelijk wel wat lichter dan de controle streep geen knaltest zeg maar.

Mijn testen zijn al negatief geweest rond de menstruatie dus vandaar dat het me nogal onzeker maakt nu

Dankjewel!!

7. Beau93

Beau93 Lid

29 okt 2013
    58
    4
    8

Dankjewel!
    Heb inderdaad witte testen gehad en de ovulatie test is witter dan wit maar heb deze maand geen ovulatie testen gedaan verder dus weet ook niet wanneer m'n eisprong is geweest.
    Zal morgen weer eens een test doen om te kijken hoe ie dan is

8. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Spannend! Voorzichtig gefeliciteerd! Ik denk dat je zwanger bent!

9. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.819
    18.533
    113
    Vrouw
    Spannend meid. Ik hoop het voor je :)

10. Beau93

Beau93 Lid

29 okt 2013
    58
    4
    8

Ja zeker spannend!! Ook helemaal onverwacht eigenlijk, dankjewel 😊

11. Beau93

Beau93 Lid

29 okt 2013
    58
    4
    8
    Dankjewel! 😊

12. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Spannend hoor ik ben benieuwd naar je test van morgen..
    Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd 😍😍😍😍😍

13. Beau93

Beau93 Lid

29 okt 2013
    58
    4
    8

Dankjewel😃 Ik ben ook heel benieuwd het is wel nogal raadsel achting allemaal.. Hele vroege eisprong dan waarschijnlijk

14. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Ik denk eigenlijk ook dat je zwanger bent hoor! Stel je had een iets eerdere eisprong (bv cd 12) dan zou je nu al 10 dpo zijn. Er zijn dames die bij 8/9 dpo al zo'n streepje plassen (ik niet hoor :))
    Je hoort wel vaker dat de eerste cyclus na een curretage mensen extra vruchtbaar zijn.

15. Beau93

Beau93 Lid

29 okt 2013
    58
    4
    8

Ja dat is wel een logische uitleg inderdaad alleen aangezien mijn eisprong altijd rond dag 17 is, is dit wel erg vroeg maar ja na een curretage kan m'n cyclus natuurlijk helemaal ondersteboven zijn
    Bedankt voor je reactie 😊

16. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Good things come in miracles 🙏👶🍀🍼💖
    Heel veel geluk en ik hoop dat je deze zwangerschap mag uitdragen 😘🙏🍀😍👶

17. Beau93

Beau93 Lid

29 okt 2013
    58
    4
    8
    Wat een super lief berichtje en mooi omschreven! Dankjewel ik hoop het ook 😍

Deel Deze Pagina