Ik weet het even niet

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Cassera, 20 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cassera

Cassera Niet meer actief

Gisteren door mijn gevoel een zwangerschapstest gedaan naar verwachting 4 dagen voor NOD (dag 32 van cyclus). Maar omdat ik zeer onregelmatig ongesteld ben weet ik dus nooit zeker over me NOD. Maar de zwangerschapstest die was heel heel licht positief.

Omdat ik geen testen meer in huis had, en ik me niet kan beheersen, had ik me man vandaag gestuurd om een test te halen. Komt die terug met ovulatietesten 😒 ik zelf maar de goeie testen gehaald.

Dus ik ga testen en ik dacht laat ik maar ook voor de gein een ovulatietest doen aangezien we die toch hebben.
    De zwangerschapstest leek lichter dan gister (en gisteren was die al zo licht)
    Maar de ovulatie had wel een duidelijkere streep, wel licht, dan de zwangerschapstesten van gisteren en vandaag. :(

En nu.. Een paar uur later na het testen heb ik last van bloedverlies. Wat moet ik hiervan denken? Kan ik nog hoop houden? Of gaat het nu dan toch weer mis?

2. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Je kan alleen maar afwachten
    Ovulatie testen kunnen altijd een streepje geven gehele cyclus door dat zegt dus helaas niks

Ik zou even aankijken wat het bloedverlies gaat doen en eventueel overmorgen nog eens testen, hcg verdubbeld oer 48 uur

3. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Lastig te beantwoorden... heb je een foto van beide zwangerschaps testen? Waren beide testen van hetzelfde merk? De een reageert eerder op hcg dan de ander dus dat kan het verschil in duidelijkheid van de streepjes wel verklaren tenzij het dezelfde waren.

4. Cassera

Cassera Niet meer actief

De zwangerschapstesten: ik gebruik die van kv 2 voor 5.
    Bovenste is van gisteren, gister had ik al moeite om die op foto te zetten. En die vandaag is veel lichter. Wel op verschillende tijden
    https://i.imgsafe.org/160fd6859b.jpg

En dit was de ovulatietest
    https://i.imgsafe.org/160a6c59c5.jpg

5. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ik zou morgen ochtend nog eens testen!

6. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Op die van gister zie ik de streep wel goed hoor.
    heb je misschien op een ander moment van de dag getest vandaag, of meer gedronken ervoor?

Ik zou morgenvroeg met ochtendurine testen

7. Zeehond

Zeehond Bekend lid

1 mei 2015
    532
    0
    0
    Ik zie wel op allebij een streepje
    Zou nog effe doortesten

8. Cassera

Cassera Niet meer actief

Ik denk dat er toch weinig hoop meer is :( bloedverlies is best wel veel. Lijkt heel erg op me miskraam in juli helaas 😔

Deel Deze Pagina