Kunnen jullie meekijken naar mijn oploop? De eerste twee fotos zijn van zondag en de tweede van gisteren. Ik ben vandaag 12/13 dpo
Ik zie wel oploop als ik naar de predictor kijk... Op je eerste foto zie je het streepje haast niet, de 2e foto kun je het streepje zien zonder moeite te doen! of het genoeg is weet ik niet.. Daar kunnen anderen je misschien meer over vertellen
Ik zie wel oploop, maar persoonlijk zou ik liever een duidelijkere oploop willen zien. Bij mij was het geen goed teken dat ze traag opliepen en is het met ruim 5 weken een miskraam geworden.
Om te vergelijken kun je het beste even de 2 predictors onder elkaar leggen. CB kun je de oploop niet mee zien en je hebt maar 1 KV test.
Nee hoor.. er staan 2 Kruidvat testen.. als ik de predictors onder elkaar leg zie ik wel een duidelijkere lijntje.. maar vraag me af of de oploop wel oke is.. Bij mn vorige zwangerschap liep het sneller en duidelijker op
Oh wacht, daar keek ik over heen. Op KV en predictor zie je de oploop wel en wat dat zegt is afwachten. Het ligt aan zoveel factoren en je kunt ook nog korter zwanger zijn wellicht, je urine minder/te geconcentreerd etc. Ik zou gewoon gaan testen met 1 test en je oploop om de dag vergelijken. Succes en voorzichtig gefeliciteerd.
Ik zou rustig over 2 dagen weer testen en nog eens vergelijken. Je Clearblue test is gelukkig lekker duidelijk.
Wat al eerder gezegt is, ik zou idd over 1 a 2 dagen opnieuw testen met de predictor of kruidvat wat je zelf prettiger vind maar ik zie wel oploop, of t goed is, durf ik niet te zeggen.
Mijn testen vorige maand waren ook een stuk minder duidelijk in oploop als ik gewend was van mijn vorige zwangerschappen. maar iedereen en iedere zwangerschap is anders! Ik duim voor een mooie oploop komende dagen
Las net je post in het algemene topic. Ik vind de oploop niet denderend. Ik zou denken dat die wel hoger zou moeten zijn. Hopelijk is het gewoon trage aanmaak in het begin en trekt het nog bij maar ik ben niet echt optimistisch. Sorry.
Eerste foto is van zondag Tweede foto is van donderdag Derde foto van gisteravond. geen duidelijke oploop he?
Ik vind er wel een oploop in zitten, al zijn de streepjes niet denderend voor 13/14dpo. Hopen op een late innesteling en dat de testen blijven oplopen.
Ik zelf vind kruidvat geen goede testen om oploop mee te testen, zou persoonlijk een predictor doen en die met elkaar vergelijken